XLVIII НТКП ВНТУ (2019): Недавні надходження
Відображеня елементи 421-440 із 1188
-
Дослідження впливу кількості графіту доданого у флюс при наплавлюванні
(ВНТУ, 2019)Досліджено вплив кількісного вмісту порошку графіту рівномірно нанесеного на поверхню наплавляємої деталі у співвідношенні до флюсу, яке дозволило оцінити вплив кількісного вмісту графіту на твердість наплавленого шару -
Дослідження процесу утворення структури поверхневого наплавленого шару
(ВНТУ, 2019)Проведені дослідження впливу легувальних елементів на мікроструктуру робочого наплавленого шару, мікротвердість та твердість, яке дозволило оцінити вплив легувальних елементів наплавочного дроту на зміни структурного стану ... -
Визначення температурних полів та напружень деформації при наплавленні
(ВНТУ, 2019)Запропоновано метод визначення температурних полів та напружень деформації при наплавленні, яке дозволило оцінити вплив температурного поля на результати зміни структури матеріалу деталі та появі теплових напружень. -
Вплив легувальних елементів наплавочного дроту на навколошовну зону
(ВНТУ, 2019)Проведені дослідження дозволили визначити вплив легуючих елементів наплавочного дроту на мікроструктуру та довжину навколошовної зони зварного шва. -
Процес складання та зварювання балки хребтової передньої
(ВНТУ, 2019)Розглянута конструкція балки передньої хребтової вагону метрополітену та запропоновано метод модернізації існуючого (застарілого) виробництва шляхом автоматизації і механізації технологічного процесу складання та зварювання. -
Підвищення якості відновлення робочих поверхонь транспортних засобів
(ВНТУ, 2019)Запропоновано метод визначення зміцнення наплавленого металу під впливом контактних навантажень, як наслідок, підвищення зносостійкості та створення покриття з заданими технологічними властивостями на робочих поверхнях. -
Використання порошкових композицій з реалізацією екзотермічних ефектів
(ВНТУ, 2019)Запропоновано метод визначення кількісного вмісту компонентів порошкової суміші з реалізацією екзотермічних ефектів. В результаті досягається оптимальна об’ємна структура з реалізацією принципу Шарпі-Бочвара. -
Аналіз конструкції та особливості експлуатації сучасних підвісок легкових автомобілів
(ВНТУ, 2019)Проведено аналіз основних типів підвісок автомобіля, а також особливостей їх конструкцій, що впливають на експлуатаційні властивості автомобіля та його ремонтопридатність -
Формування паспорту матеріалу для броньованої сталі
(ВНТУ, 2019)В роботі сформовано паспорт матеріалу для броньованої сталі марки 45Х2НМФБА. Отримані залежності дозволять в подальшому надавати рекомендації при побудові технологічних процесів виготовлення елементів (конструкцій) бронезахисту. -
Інноваційні технології в галузі охорони праці
(ВНТУ, 2019)У даній роботі розглянуто інновації в галузі охорони праці, зокрема застосування трекінг-пристроїв, системи «бережливого виробництва», психолого-педагогічні технології навчання персоналу прийомам надання першої допомоги ... -
Ефект впливу швидкості пластичного деформування елементів конструкцій на енергопоглинання
(ВНТУ, 2019)Експериментально-розрахунковий апарат для визначення впливу швидкості деформування на поглинання для арматурної сталі запропоновано -
Аналіз методів діагностування ABS
(ВНТУ, 2019)В публікації розглядається аналіз методів діагностування ABS автомобілів, визначені недоліки методів визначення несправностей ABS та сформовано вимоги до критеріїв оцінки випробувань автомобілів на стійкість руху при гальмуванні -
Оцінка пластичності попередньо деформованого металу після відпалу
(ВНТУ, 2019)Представлено результати оцінки пластичності деформованої сталі при холодному осаджування до різних степенів деформації з наступним рекристалізаційним відпалом. -
Визначення впливу параметрів спікання на мікроструктуру матеріалу виготовленого за технологією інжекційного лиття порошку
(ВНТУ, 2019)Встановлено залежність хімічної однорідності мікроструктури спечених зразків від таких параметрів спікання як: швидкість нагріву та час витримки при максимальній температурі. Знайдено, що найбільший вплив на гомогенність ... -
Визначення та вибір стратегій розвитку автотранспортного підприємства
(ВНТУ, 2019)Запропоновано економіко-математичну модель для визначення та вибору стратегій розвитку на автотранспортних підприємствах, яка дозволяє визначити шляхи подальшого розвитку підприємства -
Вибір оптимального варіанта змін автотранспортного підприємства в умовах невизначеності
(ВНТУ, 2019)Розкрито особливість прийняття остаточного рішення про схвалення певного варіанта змін, яке приймається керівництвом автотранспортного підприємства на основі «методу найгіршого випадку». -
Характеристики радіальних газових підвісок з поздовжніми канавками змінної глибини різного профілю
(ВНТУ, 2019)Для радіального підвісу з східчастими поздовжніми канавками та канавками глибина яких зменшуються за лінійним законом в напрямку течії газу, існують значення та при яких безрозмірна жорсткість Kε* радіальної опори ... -
Реструктуризація автотранспортного підприємства як один з інструментів виходу з кризи
(ВНТУ, 2019)Виділено основні причини, що зумовлюють необхідність проведення реструктуризації. Розглянуто поняття економічної ефективності реструктуризації автотранспортного підприємства. Обґрунтовано необхідність проведення реструктуризації ... -
Аналіз факторів, що впливають на керованість і стійкість транспортних засобів
(ВНТУ, 2019)В роботі визначено фактори та ступінь їх впливу на керованість і стійкість транспортних засобів. -
Вплив на екологічні показники двигуна використання суміші дизельного та біодизельного палив
(ВНТУ, 2019)Представлено результати дослідження впливу на екологічні показники дизеля використання біодизельного палива та його сумішей з дизельним паливом. Визначено склад суміші при якому концентрація сажі у відпрацьованих газах є ...