XLVIII НТКП ВНТУ (2019): Недавні надходження
Відображеня елементи 701-720 із 1188
-
Розоробка мобільного додатку інтернет-магазину за допомогою React Native
(ВНТУ, 2019)Розроблено мобільний додаток для інтернет-магазину «Катран», метою якого є максимальна ефективність залучення відвідувачів. Проаналізовано різні підходи щодо реалізації вищевказаного додатку та обґрунтовано застосування ... -
Розробка алгоритму маршрутизації платежів для технології Lightning Network
(ВНТУ, 2019)Описано задачу маршрутизації платежів для технології lightning network, здійснено формулювання задачі у термінах теорії графів та запропоновано шляхи її вирішення. Запропоновано ряд ідей, що потенційно можуть вирішити ... -
Застосування математичної статистики в дослідженні «ризиків постачальника»
(ВНТУ, 2019)Подано результати застосування студентами 2 курсу технічного ЗВО методів математичної статистики в дослідженні «ризиків постачальника», а саме вибіркового методу, який необхідний для моніторингу та прийняття управлінського ... -
Неалгебраїчні методи декодування циклічних кодів
(ВНТУ, 2019)Проведено порівняльний аналіз неалгебраїчних методів декодування циклічних кодів (Меггіта, мажоритарного та порогового декодування). Розглянуто математичне обгрунтування для декодування циклічних кодів на основі перестановок ... -
Методологічні проблеми інтеграційних процесів в освіті
(ВНТУ, 2019)У статті розкрито основні інтеграційні тенденції в сучасній освіті, систематизовано основні напрямки дидактичного аспекту теорії інтеграції та визначено сутнісні характеристики інтеграції в сучасному освітньому процесі. -
Метод паралельного моніторингу параметрів корпоративних мереж
(ВНТУ, 2019)Запропонований підхід для моніторингу найважливіших параметрів корпоративних мереж підприємств на основі декількох систем моніторингу та системи агрегації оповіщень. Розглянуто найбільш відомі, безкоштовні та гнучкі системи ... -
Блокчейн, як технологія для продажу товарів
(ВНТУ, 2019)Запропоновано підхід до розробки системи продажу товарів, схема її роботи, вибрано оптимальну блокчейн платформу та програмні засоби для розробки. -
Розробка комп’ютерної гри «Пазли» за допомогою технології JavaFX
(ВНТУ, 2019)Розглядається процес розробки комп’ютерної гри у настільному жанрі «Пазли», яка сприяє розвитку логічного мислення, уяви та пам’яті, а також описуються використані технології програмування та основні принципи роботи гри. -
Розробка інтернет-магазину із використанням програмної платформи Node.js
(ВНТУ, 2019)Презентовано розробку системи веб-сайту, що передбачає використання сучасних технологій вебпрограмування. Система інтернет-магазину включає в себе модулі швидкого пошуку, сортування товарів, оформлення замовлень, в т. ч. ... -
Математичне моделювання в задачах підсумовування пошкоджень та інформаційно-комунікаційні технології в освіті
(ВНТУ, 2019)Наведено стислий огляд результатів, опублікованих автором у працях, що увійшли в звіт по науці за 2018 р. Акцентовано на власній оцінці отриманих результатів, їх зв’язок з попередніми працями автора, без зазначення ... -
Дослідження можливих оптимізацій реалізації гри «Королівський квадрат» українською мовою
(ВНТУ, 2019)Розглянуто відомі реалізації гри «Королівський квадрат» (також відомою як «Балда») українською мовою, проаналізовано переваги та недоліки відомих реалізацій, а також запропоновано шляхи їх покращення, що дозволить залучити ... -
Розробка програмного модулю системи фомування кадрових резервів
(ВНТУ, 2019)Реалізовано паралельний алгоритм обробки текстових даних з метою підвищення швидкості обробки текстових даних. -
Гносеологічні аспекти визначення штучного інтелекту
(ВНТУ, 2019)В роботі аналізуються гносеологічні аспекти на визначення та окреслення меж штучного інтелекту як частини комп’ютерних наук (комп’ютінга). Відмічається цінність штучного інтелекту в тому, що він є оригінальним і потужним ... -
Розробка модуля веб-додатку «Менеджер завдань»
(ВНТУ, 2019)Розробити універсальний програмний модуль, завдяки якому можна організувати роботу команди. Програма буде розрахована на користувачів різних типів. В кожного типу користувача є свої права доступу. Це забезпечить чіткий ... -
Інформаційна система підбору та замовлення авто
(ВНТУ, 2019)Досконало розглядається питання необхідності та доцільності створення даного ресурсу перед аналогами, розглянуто основні методи та середовища розробки онлайн ресурсу, проаналізовано та зроблено висновки на основі результатів ... -
Комп’ютерна система моніторингу цифрового телевізійного мовлення
(ВНТУ, 2019)Запропоновано структуру багатоканального комп’ютерного апаратно-програмного комплексу архівації відеопрограм та складу спеціалізованого програмного забезпечення для його функціонування. Основну увагу було приділено аналізу ... -
Розробка клієнт-серверної системи мотивації покупок користувачів через використання бонусних заохочень
(ВНТУ, 2019)У статті розглянуто реалізацію системи мотивації покупок користувачів через використання бонусних заохочень, а також збір інформації від користувача, для покращення системи прогнозування можливих уподобань. -
Моделювання процесу виявлення шахрайства при інсталюванні мобільних додатків
(ВНТУ, 2019)У даній роботі здійснено аналіз результатів моделювання процесу виявлення шахрайства при інсталюванні мобільних додатків. Для аналізу результатів взято контрольну вибірку з 56962 записами, 56870 з яких – відповідають ... -
Дизайн гри та створення UX/UI засобами Unity
(ВНТУ, 2019)Розглянуто основні етапи розробки UX/UI дизайду для мультимедійної гри з використанням Unity, та ZBrush. -
Компонентно-орієнтований підхід при розробці ігор
(ВНТУ, 2019)Розглядається компонентно-орієнтований підхід при розробці ігор та подальше використання компонент.