XLVIII НТКП ВНТУ (2019): Недавні надходження
Відображеня елементи 741-760 із 1188
-
Розробка мобільного додатку органайзеру для подорожей «Bundler»
(ВНТУ, 2019)Розглянуто розробку мобільного додатку, орієнтованого на оптимізацію процесу збору речей у подорож за вхідними параметрами від користувача/ -
Підхід до створення програми підбору автомобільних фарб
(ВНТУ, 2019)Робота присвячена вибору методології для проектування та реалізації програми підбору автомобільних фарб. Розглянуто можливості застосування для створення подібної програми однієї із сучасних інтелектуальних методологій. ... -
Розробка мобільного додатку для туристів «Social Map»
(ВНТУ, 2019)Розглянуто розробку мобільного додатку, орієнтованого на поширення фото географічних місць між користувачами планування та моніторинг своєї подорожі. -
Ущільнення зображень на основі методу JPEG XR
(ВНТУ, 2019)Проаналізовано вимоги до зображень при оптимізації веб-сайтів. Проведено аналіз основних графічних форматів. Визначено переваги та особливості ущільнення зображень за алгоритмом кодування JPEG XR. -
Розробка web-сайту експертної оцінки майна «NVA Valuation»
(ВНТУ, 2019)Розглянуто розробку Веб-сайту експертної оцінки майна « NVA Valuation» орієнтованого на оптимізацію процесу оцінки майна. -
Розробка ІТ системи для сервісу дизайнерських портфоліо
(ВНТУ, 2019)Розглянуто побудову мобільного додатку – частини ІТ системи, що орієнтується на створення портфоліо для дизайнерів та комунікацію між ними. -
Сайт для перегляду шахових партій
(ВНТУ, 2019)Запропоновано сайт для швидкого пошуку та інтерактивного перегляду історичних і сучасних шахових партій. -
Розробка інтерактивного web-додатку для роботи з BDD-специфікаціями
(ВНТУ, 2019)Розглянуто особливості розробки веб-інтерфейсу для роботи з BDD-специфікаціями. -
Застосування горбкового алгоритму в ігрі «Зомбі» за допомогою середовище розробки UNITY
(ВНТУ, 2019)Пропонується використати горбковий алгоритм для створення ігри «Зомбі» за допомогою середовища розробки UNITY. Ігра дає можливість в інтерактивному режимі освоїти принципи та методологію побудови реалістичних тривимірних ... -
Розробка веб-додатку «Smart Tasks»
(ВНТУ, 2019)Розглянуто розробку веб сервісу, призначеного для планування задач, проаналізовано стратегії виходу на ринок. -
Розробка мобільного додатку інтелектуальної гри-вікторини «QuizDuck»
(ВНТУ, 2019)Розглянуто розробку мобільного додатку, орієнтованого на розвиток інтелектуальних здібностей користувача. -
Розробка мобільного додатку вікторина
(ВНТУ, 2019)У статті розглянутоаналіз розробкимобільного додаткудля користувачів будь-якого віку,метою якого є максимально ефективна і успішнаперевіркаерудованості користувача, який відповідає на запитання з різних галузей знань. -
Методологія розв’язання варіаційної задачі максимізації накопиченої деформації для режиму неперервної зміни швидкості деформування
(ВНТУ, 2019)Запропоновано методологію знаходження розв’язку варіаційної задачі максимізації накопиченої деформації при гарячому деформуванні для режиму неперервної зміни швидкості деформування. -
Визначення аномальних ситуацій за допомогою нейронних мереж
(ВНТУ, 2019)Запропоновано метод визначення аномальних ситуацій за допомогою нейронних мереж, яке дозволило виявляти аварійні ситуації на дорозі та збільшити вірогідність точного визначення причин та винуватців аварії. -
Дослідження тензорної моделі накопичення пошкоджень із врахуванням “пам'яті напрямів” із лінійною апроксимацією функції пошкодженості
(ВНТУ, 2019)Визначено та досліджено критеріальні співвідношення, що випливають із тензорної моделі накопичення пошкоджень із врахуванням «пам’яті напрямів» та лінійною апроксимацією функції пошкодженності. -
Інформаційна технологія визначення вподобань користувача
(ВНТУ, 2019)Здійснено дослідження предметної області визначення уподобань користувача. Проаналізовано системианалоги та технології побудови систем підтримки прийняття рішень, а також методи прийняття рішень. -
Застосування лінійної алгебри у роботі з комп’ютерною графікою
(ВНТУ, 2019)Наведено напрями використання вищої математики в ІТ-сфері на прикладі комп’ютерної 2D та 3D графіки, розглянуто застосування лінійної алгебри при роботі із сучасними низькорівневими графічними API. -
Оцінювання рівня споживацьких властивостей моніторів
(ВНТУ, 2019)Робота присвячена створенню програмного забезпечення експертної системи для оцінювання (рейтингування) моніторів за їх споживацькими характеристиками. Оскільки для характеристики показників моніторів використовуються ... -
Прояви мережевого шахрайства в сучасному світі
(ВНТУ, 2019)Зроблено огляд проявів шахрайства в мережі Інтернет. Запропоновано виявлення мережевого шахрайства з використанням нечіткої логіки на прикладі шаблонів інформаційної атаки. -
Задача виявлення і класифікації об'єктів за допомогою згорктових нейронних мереж
(ВНТУ, 2019)The principle of work of convolutional neural networks, methodical identification and classification of objects using stellar neural networks, and their features are considered.