НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2019): Недавні надходження
Відображеня елементи 41-60 із 145
-
Особливості управління інноваційним потенціалом підприємства
(ВНТУ, 2019)В роботі визначено сутність та основні функціональні складові управління інноваційним потенціалом, узагальнено складові механізму управління інноваційним потенціалом підприємства -
Перспективи розвитку соціального підприємництва в Україні
(ВНТУ, 2019)В даній роботі було досліджено перспективи розвитку соціального підприємництва. Визначено перспективні напрямки вдосконалення діяльності соціальних підприємств в Україні. -
Інноваційний розвиток як умова ефективного антикризового управління підприємством
(ВНТУ, 2019)Досліджено інноваційний розвиток як умову ефективного антикризового управління підприємством. Розглянуто основні напрямки інноваційного розвитку. Узагальнено ознаки інноваційної стратегії підприємства, як організаційної ... -
Дослідження стану управління часом та шляхи підвищення ефективності застосування «тайм-менеджменту» у сучасної молоді
(ВНТУ, 2019)В статті подані результати дослідження направлені на вирішення проблеми неефективного управління часом серед молоді та проаналізовано ефективність управління часом, досліджено основні причини втрат часу. Запропоновано ... -
Теоретичні засади управління адаптацією підприємства до невизначеності бізнес-середовища
(ВНТУ, 2019)Досліджено теоретичні аспекти адаптації підприємства до невизначеності бізнес-середовища. Визначено зміст та значення адаптації в управління підприємствами як складними соціально-економічними системами. Обґрунтовано ... -
Інноваційна діяльність в сільському господарстві
(ВНТУ, 2019)Розглянуто поняття «інновація» та особливості інноваційної діяльності в сільському господарстві. -
Ліквідність підприємства: економічна сутність та необхідність управління
(ВНТУ, 2019)Узагальнено особливості управління ліквідністю, види ліквідності. Розглянуто фактори впливу на рівень ліквідності підприємства -
Поняття конкурентних переваг підприємства
(ВНТУ, 2019)Досліджено погляди науковців на сутність конкурентної переваги підприємства. Визначено підходи до трактування даного поняття. Сформовано власне розуміння поняття «конкурентна перевага». -
Самоменеджмент як засіб розвитку професіоналізму в майбутнього фахівця
(ВНТУ, 2019)В статті проаналізовано роль самоменеджменту в формуванні й розвитку професійних навичок у майбутніх фахівцях у своїх галузях. -
Техніко-економічне обґрунтування використання енергоефективних, екологічних будівельних матеріалів в житловому будівництві
(ВНТУ, 2019)В тезах проаналізовано динаміку зростання цін на газ за останні 10 років. Зроблено порівняння екологічних, енергоефективних будівельних матеріалів для індивідуального житлового будівництва. -
Практичні аспекти фінансового планування результатів діяльності підприємства
(ВНТУ, 2019)Проведено дослідження сутності фінансового планування підприємства, запропоновано методику складання поточного фінансового плану підприємства як найбільш важливого і вагомого розділу фінансового планування. -
Моделювання доцільності інвестицій в людський капітал підприємства
(ВНТУ, 2019)Запропоновано підхід до моделювання доцільності інвестування в людський капітал підприємства з врахуванням додаткових інвестицій підприємства та самоінвестування працівника. Формування інвестиційної програми в галузі ... -
Фактори, що впливають на прибуток підприємства
(ВНТУ, 2019)Робота присвячена дослідженню факторів, які впливають на прибуток підприємств Визначено фактори, які можуть бути використані для подальшого зростання прибутку. -
Перспективи розвитку аграрного сектору
(ВНТУ, 2019)В даній роботі було досліджено позитивні та негативні тенденції розвитку аграрного сектору, проведено аналіз сучасного стану агропромислових підприємств та встановлено основні напрями для подальшої перспективи розвитку ... -
Краудсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
(ВНТУ, 2019)В роботі розглянуто економічну сутність краудсорсингу. Узагальнено види краудсорсингу. Доведено важливість використання краудсорсингу в діяльності вітчизняних підприємств. -
Необхідність впровадження маркетингу на туристичних підприємствах
(ВНТУ, 2019)У роботі розглянуто сутність туристичного маркетингу, охарактеризовано основні інструменти туристичного маркетингу та узагальнено особливості маркетингу туристичних підприємств. -
Взаємозв’язок конкурентоспроможності та якості продукції
(ВНТУ, 2019)У даній роботі було розкрито особливості взаємозв’язку якості і конкурентоспроможності як характеристик продукції, що визначають його конкурентні переваги на ринку. -
Системний підхід до управління конкурентоспроможністю підприємства
(ВНТУ, 2019)У роботі розглянуто сутність поняття «конкуренція» та «управління конкурентоспроможністю», визначено основну мету, а також об’єкт, суб’єкт та предмет управління конкурентоспроможністю підприємства. Проаналізовано основні ... -
Процес управління розподілом та використанням прибутку підприємства
(ВНТУ, 2019)Розглянуто прибуток, як важливу фінансову категорію у господарській діяльності та проаналізовано процес управління розподілом та використанням прибутку підприємства. Запропоновано універсальний спосіб управління прибутком ... -
Забезпечення стійкості цифрових водяних знаків до геометричних перетворень растрових зображень
(ВНТУ, 2019)У даній роботі проаналізовано існуючі стеганографічні методи вбудовування цифрових водяних знаків в зображення. Для надійного захисту авторського права було підвищено стійкість цифрових водяних знаків до геометричних ...