Удосконалення методики діагностування системи керування дизельним двигуном Common Rail
Abstract
На основі аналізу науково-технічної літератури обґрунтована необхідність удосконалювання методів і засобів технічного діагностування системи керування двигуном Common Rail. Існуючі засоби й методи діагностування не дозволяють швидко, точно й однозначно розрізнити характерні несправності даної системи. Обґрунтовано доцільність вибору діагностичних параметрів системи керування двигуном Common Rail, що безпосередньо характеризують зміну структурних параметрів системи. На основі запропонованого наукового підходу розроблено діагностичну систему, яка ґрунтується на математичному моделюванні робочого процесу системи впорскування та розробці діагностичної моделі на основі нейро-нечіткої мережі. Це дає можливість підвищення ефективності діагностування системи керування двигуном та можливості автоматизації процесу діагностування. Розроблено приклад реалізації в програмному середовищі Matlab-Simulink алгоритму діагностування системи подачі палива високого тиску, який показує порядок створення алгоритмів діагностування для інших вузлів і підсистем системи керування двигуном Common Rail.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23987