Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПетрусь, Віталій Володимировичuk
dc.contributor.authorНасіковський, Андрій Броніславовичuk
dc.contributor.authorКоц, Іван Васильовичuk
dc.contributor.authorНіколайчук, Ірина Іванівнаuk
dc.contributor.authorПетрусь, Виталий Владимировичru
dc.contributor.authorНасиковский, Андрей Брониславовичru
dc.contributor.authorКоц, Иван Васильевичru
dc.contributor.authorPetrus, Vitalii Volodymyrovychen
dc.contributor.authorNasikovskyi, Andrii Bronislavovychen
dc.contributor.authorKots, Ivan Vasyliovychen
dc.date.accessioned2015-12-02T09:01:00Z
dc.date.available2015-12-02T09:01:00Z
dc.date.issued2005-10-17
dc.identifier9736
dc.identifier.citationПат. 9736 UA, МПК F04B 35/00. Компресор з гідравлічним приводом [Текст] / В. В. Петрусь, А. Б. Насіковський, В. Коц, І. І. Ніколайчук (Україна). - № u200502692 ; заявл. 24.03.2005 ; опубл. 17.10.2005, Бюл. № 10. - 3 с. : кресл.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2420
dc.description.abstractКомпресор з гідравлічним приводом містить корпус з опозитно розташованими в ньому двома диференційними поршнями і насос. Перший диференційний поршень, який утворює спільно з корпусом дві газові камери, що мають зв'язок із блоком всмоктуючих та нагнітальних клапанів, механічно зв'язаний з другим диференційним поршнем, який із однієї сторони утворює спільно з корпусом робочу камеру, що гідравлічно сполучена із напірною магістраллю блока керування гідроприводом, який, в свою чергу, складається з підпружиненого відносно корпусу плунжера, що встановлений з можливістю контакту з кулькою, яка притиснута до сідла, що виконане в корпусі блока керування гідроприводом, а плунжер і кулька утворюють в корпусі блока керування гідроприводом підклапанну, надклапанну, проміжну зливну та замкнену порожнини, причому підклапанна і надклапанна порожнини мають постійний гідравлічний зв'язок між собою та з напірною магістраллю блока керування гідроприводом, замкнена порожнина через дросель постійно зв'язана з проміжною зливною порожниною, а проміжна зливна порожнина постійно сполучена із зливом в бак, крім того другий диференційний поршень утворює порожнину, яка постійно сполучена із атмосферою і в якій встановлена силова пружина, яка розташована між корпусом і другим диференційним поршнем, причому до другого диференційного поршня прикріплений осьовий стержень, протилежний кінець якого виходить в підклапанну порожнину блока керування гідроприводом, а конструктивні розміри блока керування гідроприводом виконані у наступному співвідношенні: d1<d2<d3, де d1 - діаметр сідла під кульку, що виконане в корпусі блока керування гідроприводом, d2 - діаметр плунжера, d3 - діаметр кульки.uk
dc.description.abstractКомпрессор с гидравлическим приводом содержит корпус с расположенными оппозитно в нем двумя дифференциальными поршнями и насос. Первый дифференциальный поршень, образующий совместно с корпусом две газовых камеры, которые имеют связь с блоком всасывательных и нагнетательных клапанов, механически связан со вторым дифференциальным поршнем, который с одной стороны образует совместно с корпусом рабочую камеру, гидравлически соединенную с напорной магистралью блока управления гидроприводом, который, в свою очередь, состоит из подпружиненного относительно корпуса плунжера, установленного с возможностью контакта с шариком, прижатым к седлу, выполненному в корпусе блока управления гидроприводом, а плунжер и шарик образуют в корпусе блока управления гидроприводом подклапанную, надклапанную, промежуточную сливную и замкнутую полости, причем подклапанная и надклапанная полости имеют постоянную гидравлическую связь между собой и с напорной магистралью блока управления гидроприводом, замкнутая полость через дроссель постоянно связана с промежуточной сливной полостью, а промежуточная сливная полость постоянно соединена со сливом в бак; кроме того, второй дифференциальный поршень образует полость, постоянно соединенную с атмосферой, в которой установлена силовая пружина, расположенная между корпусом и вторым дифференциальным поршнем, причем к второму дифференциальному поршню прикреплен осевой стержень, противоположный конец которого выходит в подклапанную полость блока управления гидроприводом, а конструктивные размеры блока управления гидроприводом выполнены в следующем соотношении: d1<d2<d3, где d1 - диаметр седла под шарик, которое выполнено в корпусе блока управления гидроприводом, d2 - диаметр плунжера, d3 - диаметр шарика.ru
dc.description.abstractA compressor with hydraulic drive has a body with placed in it in opposite positions two differential pistons and pump. The first differential piston forming together with the body two gas chambers with connection to the block of suction and pump-in valves is mechanically connected to the second differential piston, this at one side forms together with the body a working chamber, this is hydraulically connected to the pressure mains of the control block of the hydro-drive; this in its turn comprises of spring-supported relative to the body piston installed with ability of contact with a ball pressed to the saddle arranged in the body of the control block of the hydro-drive, and the piston and the ball form in the body of the control block of the hydro-drive the under-valve, over-valve, the intermediate discharge and the closed cavity; at that the under-valve and the over-valve cavities have permanent hydraulic connection one to another and with the pressure mains of the control block of the hydro-drive; the closed cavity is through throttle permanently connected to the intermediate discharge cavity, and the intermediate discharge cavity is permanently connected to sink to the tank; besides that, the second differential piston forms a cavity that is permanently connected to atmosphere and in which a force spring is installed, this is placed between the body and the second differential piston; at that to the second differential piston an axial rod is connected, with its opposite end going to the under-valve cavity of the control block of the hydro-drive, and the structural dimensions of the control block of the hydro-drive are organized at following ratio: d1<d2<d3, where d1 – diameter of the saddle for the ball provided in the body of the control block of the hydro-drive, d2 – diameter of the piston, d3 – diameter of the ball.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДержавне підприємство "Український інститут промислової власності" (УКРПАТЕНТ)uk
dc.subjectF04B 35/00
dc.subjectкомпресоробудуванняuk
dc.subjectгідравлічний приводuk
dc.subjectкомпресорuk
dc.titleКомпресор з гідравлічним приводомuk
dc.title.alternativeКомпрессор с гидравлическим приводомru
dc.title.alternativeCompressor with hydraulic driveen
dc.typePatent


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію