• English
    • русский
    • українська
  • русский 
    • English
    • русский
    • українська
  • Войти
Просмотр элемента 
  • Главная
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 192 – Будівництво та цивільна інженерія
  • Просмотр элемента
  • Главная
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 192 – Будівництво та цивільна інженерія
  • Просмотр элемента
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Формування візуально комфортного простору для водія, що рухається вулицями міста

Автор
Костішина, О. М.
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Collections
  • 192 – Будівництво та цивільна інженерія [63]
Аннотации
В даній роботі проаналізовано та систематизовано аспекти вуличного простору, що впливають на психоемоційний стан водія. Також було розглянуто геометричні параметри вулиці, що впливають на емоційний стан водія. На основі досліджень сформовано графологічну модель сприйняття вулично-дорожньої мережі. Проаналізовано фізіологічні можливості візуального сприйняття вулиці водієм та проведений аналіз залежності зміни параметрів зорового поля від швидкості. Виведено рівняння залежності висоти елементів вулиці від відстані до водія за умов найменшого впливу вулиці на нього. Проаналізовано дорожні ситуації при використанні різних способів озеленення. На основі аналізу озеленення вулиць запропоновано моделі поведінки водія при динамічній зміні вуличного простору. Запропонована модель басейну візуальної відкритості на регульованому перехресті. На основі графічної моделі було виведено рівняння об’єму басейну візуальної відкритості перехрестя.
 
In this paper, the aspects of street space that influence the psychoemotional state of the driver are analyzed and systematized. Also, geometrical parameters of the street influencing the emotional state of the driver were considered. On the basis of research the graphological model of the perception of the street-road network has been formed. The physiological possibilities of visual perception of the street by the driver have been analyzed and the analysis of the dependence of changes in the parameters of the visual field on speed has been carried out. The equation of the height of the elements of the street from the distance to the driver under the conditions of the smallest influence of the street on it is derived. The road conditions are analyzed using different methods of landscaping. On the basis of the analysis of streets' landscaping, a model of driver's behavior was proposed in dynamic changes of street space. The model of the visual openness pool at the regulated intersection is proposed. On the basis of the graphic model, the equation of the volume of the pool of visual openness of the intersection was derived.
 
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24418
Открыть
Презентация1Костішина.pptx.pdf (4.963Mb)

Институционный репозитарий

ГлавнаяПоискСправкаКонтактыО нас

Ресурсы

JetIQСайт библиотекиСайт университетаЭлектронный каталог ВНТУ

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

Статистика

Просмотр статистики

ISSN 2413-6360 | Главная | Отправить отзыв | Справка | Контакты | О нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by RL Igniter | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ