Прогнозно-аналітичні аспекти маркетингу інновацій
Автор
Грабовецький, Б. С.
Глущенко, Л. Д.
Пілявоз, Т. М.
Grabovetskiy, B. Е
Glushchenko, L. D.
Piliavoz, T. M.
Дата
2017Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ЕПВМ [357]
Анотації
Розглянуто концептуальні засади маркетингу інновацій. Досліджено особливості прогнозування маркетингових інновацій. Запропоновано послідовність реалізації основних методів прогнозування маркетингу інновацій. Рассмотрены концептуальные основы маркетинга инноваций. Исследованы особенности прогнозирования маркетинговых инноваций. Предложена последовательность реализации основных методов прогнозирования
маркетинга инноваций The conceptual bases of innovation marketing are considered. The features of forecasting marketing innovations
are investigated. Algorithms for implementing the basic methods for forecasting innovation marketing are proposed
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24422