Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГлущенко, Л. Д.uk
dc.contributor.authorПілявоз, Т. М.uk
dc.date.accessioned2019-04-16T13:54:48Z
dc.date.available2019-04-16T13:54:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationГлущенко Л. Д. Маркетинг інновацій: теоретичні засади та методи прогнозування [Текст] / Л. Д. Глущенко, Т. М. Пілявоз // Теорія і практика діяльності підприємств : монографія в двох томах. – Дніпро : Пороги, 2017. – Т. 1. – С. 317-333.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24429
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональна металургійна академія Україниuk
dc.relation.ispartofТеорія і практика діяльності підприємств. Т. 1 : 317-333.uk
dc.titleМаркетинг інновацій: теоретичні засади та методи прогнозуванняuk
dc.typeMonograph
dc.identifier.udc334.716


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію