• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Методи підвищення ефективності електроспоживання на Публічному акціонерному товаристві «Старокостянтинівський спеціалізований кар’єр» м. Старокостянтинів

Автор
Сух, С. О.
Дата
2018
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка [311]
Анотації
Проаналізовано систему електропостачання та відомості про електричні навантаження на ПАТ «Старокостянтинівський спеціалізований кар’єр» та беручи до уваги, що левова частка споживання електроенергії на кар’єрі належить екскаваторам, було вирішено звернути увагу на екскаватор ЕКГ-5А як основний споживач електроенергії на підприємстві. Оскільки електротехнічний комплекс екскаватора є застарілим, рівень ефективності споживання електроенергії є невисоким. А оскільки в основному технологічному процесі задіяна система електропривода, що споживає близько 75% від усієї електроенергії, то у роботі проаналізовано існуючі методи підвищення енергоефективності шляхом динамічної компенсації реактивної потужності та аналізу найбільш енергоефективної системи керування електроприводом. Для підвищення енергоефективності екскаватора був обраний компромісний шлях – запропонована система не передбачає демонтажу приводних двигунів, однак замінюється система керування. Перевагою такого підходу стало застосування сучасної технології електронного перетворення струму, що дозволило використовувати вже встановлені електродвигуни постійного струму. Використання повністю керованих силових напівпровідникових елементів дозволяє отримати високий коефіцієнт потужності – що знизить рівень використання компенсуючих установок. Проаналізовано енергоефективність запропонованої системи відносно встановленої заводської за сумарним коефіцієнтом корисної дії складових агрегатів систем. В результаті встановлення нової системи коефіцієнт корисної дії зросте на 10 %.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24530
Відкрити
Сух Сергій.1516728605.pdf (576.1Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ