Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorІващенко, І.uk
dc.contributor.authorIvashchenko, I.en
dc.date.accessioned2019-05-08T09:27:44Z
dc.date.available2019-05-08T09:27:44Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationІващенко І. Актуалізм Джованні Джентіле [Текст] / І. Іващенко // Sententiae. – Вінниця, 2014. – № 1. – С. 80-93.uk
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24612
dc.description.abstractУ статті розглянуто структуру арґументу в «Загальній теорії духу як чистого акту» італійського філософа-ідеаліста Джованні Джентіле. Особливу увагу приділено контекстові теорії Джентіле. Автор обґрунтовує, що теорія Джентіле має два джерела: теорію істини, викладену Джамбаттистою Віко в «Новій науці» (1744), та теорії Канта й німецьких ідеалістів (Фіхте, Геґель). З’ясовано основне завдання Джентілевої теорії, а саме увиразнення епістемічної залежності об’єктивної реальності від самотематизації суб’єкта в об’єкті. Таку епістемічну залежність Джентіле називає духовною реальністю.uk
dc.description.abstractThis article deals with the structure of argument in the General Theory of Mind as a Pure Act by Italian Idealist philosopher Giovanni Gentile. Special attention was paid to the philosophic context of his theory. The author claims that Gentile’s theory has two main sources, namely the theory of truth formulated by Giambattista Vico in The New Science (1744) and the theories of Kant and German Idealists (Fichte, Hegel). It was elucidated the main claim of Gentile’s theory which consists in pointing out an epistemic dependence of the objective reality on the selfthematization of the subject in object. Such an epistemic dependence Gentile calls the spiritual reality.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрена структура аргумента в «Общей теории духа как чистого акта» итальянского философа-идеалиста Джованни Джентиле. Особое внимание уделяется контексту теории Джентиле. Автор обосновывает наличие у последней таких источников, как теория истины, изложенная Джамбаттистой Вико в «Новой науке» (1744), а также теории Канта и немецких идеалистов (Фихте, Гегель). Установлено, что основное задание теории Джентиле состояло в как можно более выразительном изображении эпистемической зависимости объективной реальности от самотематизации субъекта в объекте. Такую эпистемическую зависимость Джентиле называет духовной реальностью.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 1 : 80-93.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/201
dc.subjectДжованні Джентілеuk
dc.subjectДжамбаттиста Вікоuk
dc.subjectактуалізмuk
dc.subjectістинаuk
dc.subjectverum-factumuk, ru, en
dc.subjectіталійський ідеалізмuk
dc.subjectнімецький ідеалізмuk
dc.subjectдуховна реальністьuk
dc.subjectсамотематизація суб’єкта в об’єктіuk
dc.subjectДжованни Джентилеru
dc.subjectДжамбаттиста Викоru
dc.subjectактуализмru
dc.subjectистинаru
dc.subjectитальянский идеализмru
dc.subjectнемецкий идеализмru
dc.subjectдуховная реальностьru
dc.subjectсамотематизация субъекта в объектеru
dc.subjectGiovanni Gentileen
dc.subjectGiambattista Vicoen
dc.subjectactualismen
dc.subjecttruthen
dc.subjectItalian Idealismen
dc.subjectGerman Idealismen
dc.subjectspiritual realityen
dc.subjectselfthematization of the subject in objecten
dc.titleАктуалізм Джованні Джентілеuk
dc.title.alternativeАктуализм Джованни Джентилеru
dc.title.alternativeGiovanni Gentile’s Actualismen
dc.typeArticle
dc.relation.referencesBotturi, F. (1991). La sapienza della storia. Giambattista Vico e la filosofia pratica. Milano: Vita e Pensiero.it
dc.relation.referencesCantelli, G. (1986). Mente, Corpo, Linguaggio. Saggio sull’interpretazione vichiana del mito. Firenze: Sansoni.it
dc.relation.referencesCroce, B. (1922). La filosofia di Giambattista Vico. Bari: Laterza.it
dc.relation.referencesErny, N. (1994). Theorie und System der Neuen Wissenschaft von Giambattista Vico. Eine Untersuchung zu Konzeption und Begründung. Würzburg: Köngshausen & Neumann.de
dc.relation.referencesFichte, J. G. (1997). Grundlage der gesamten Wissenschaftslehre. Hamburg: Meiner.de
dc.relation.referencesGentile, G. (2003). Teoria generale dello spirito come atto puro. In G. Gentile, Opere (Vol. III). Firenze: Le Lettere.it
dc.relation.referencesGentile, G. (2013). The General Theory of Mind as Pure Act. (I. Ivashchenko, Trans.). [In Ukrainian]. Sententiae, 29, 166-189.en, uk
dc.relation.referencesHegel, G. W. F. (1988). Phänomenologie des Geistes. Hamburg: Meiner.de
dc.relation.referencesHolmes, R. W. (1937). The Idealism of Giovanni Gentile. New York: Macmillan.en
dc.relation.referencesKant, I. (1998). Kritik der reinen Vernunft. Hamburg: Meiner.de
dc.relation.referencesKant, I. (2001). Prolegomena zu einer jeden künftigen Metaphysik, die als Wissenschaft wird auftreten können. Stuttgart: Reclam.de
dc.relation.referencesPiovani, P. (1990). La filosofia nuova di Vico. Napoli: Morano.it
dc.relation.referencesRossi, P. Introduzione. In G. Vico, La scienza nuova (pp. 5-42). Milano: Rizzoli. https://doi.org/10.4000/books.ledizioni.153it
dc.relation.referencesSagramola, O. (2004). Giovanni Gentile nella cultura e nella scuola italiana. Roma: Vecchiarelli.it
dc.relation.referencesSpanio, D. (2011). Gentile. Roma: Carocci.it
dc.relation.referencesSpaventa, B. (1972). La filosofia italiana nelle sue relazioni con la filosofia europea. In B. Spaventa, Opere (Vol. II, pp. 405-719). (G. Gentile, Ed.). Firenze: Sansoni.it
dc.relation.referencesTrabant, J. (1994). Neu Wissenschaft von alten Zeichen: Vicos Sematologie. Frankfurt am Main: Suhrkamp.de
dc.relation.referencesVico G. (1983). Autobiografia. Poesie. Scienza nuova. Milano: Garzanti.it
dc.relation.referencesVico, G. (2008). La scienza nuova. Milano: Rizzoli.it
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.22240/sent30.01.080


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію