• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник машинобудування та транспорту
  • Вісник машинобудування та транспорту. 2016. № 1
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник машинобудування та транспорту
  • Вісник машинобудування та транспорту. 2016. № 1
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Динаміка підресореної частини транспортних засобів із неконсервативною силовою характеристикою підвіски

Автор
Грубель, М. Г.
Сокіл, М. Б.
Дата
2016
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Вісник машинобудування та транспорту. 2016. № 1 [15]
Анотації
У роботі розглянуто динаміку підресореної частини колісних транспортних засобів на базі уточнених нелінійних математичних моделей. Зазначені математичні моделі враховують як нелінійну залежність відновлювальної сили від деформації, так і її швидкість. Запропонований математичний апарат дає змогу встановити вплив кінематичних, силових та інших чинників на динаміку підресореної частини. Отримані результати можуть бути базою для проектування нових типів підвісок автомобілів.
 
В работе рассмотрено динамику подрессоренной части колесных транспортных средств на базе уточненных нелинейных математических моделей. Указанные математические модели учитывают, как нелинейную зависимость восстановительной силы от деформации, так и ее скорость. Предложенный математический аппарат дает возможность установить влияние кинематических, силовых и других факторов на динамику подрессоренной части. Полученные результаты могут быть базой для проектирования новых типов подвесок автомобилей.
 
The paper considers the dynamics of the sprung part of wheeled vehicles on the basis of revised non-linear mathematical models. These mathematical models take in to account the non-linear dependence of restoring force from deformation and its speed. Proposed mathematical apparatus enables to determine the effect of kinematic, force and other factors on the dynamics of the sprung part. Obtained results can be the basis of for designing the new types of suspensions.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24857
Відкрити
document (6).pdf (513.5Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ