Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГрубель, М. Г.uk
dc.contributor.authorСокіл, М. Б.uk
dc.date.accessioned2019-05-19T10:53:25Z
dc.date.available2019-05-19T10:53:25Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationГрубель М. Г. Динаміка підресореної частини транспортних засобів із неконсервативною силовою характеристикою підвіски [Текст] / М. Г. Грубель, М. Б. Сокіл // Вісник машинобудування та транспорту. – 2016. – № 1. – С. 22-28.uk
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24857
dc.description.abstractУ роботі розглянуто динаміку підресореної частини колісних транспортних засобів на базі уточнених нелінійних математичних моделей. Зазначені математичні моделі враховують як нелінійну залежність відновлювальної сили від деформації, так і її швидкість. Запропонований математичний апарат дає змогу встановити вплив кінематичних, силових та інших чинників на динаміку підресореної частини. Отримані результати можуть бути базою для проектування нових типів підвісок автомобілів.uk
dc.description.abstractВ работе рассмотрено динамику подрессоренной части колесных транспортных средств на базе уточненных нелинейных математических моделей. Указанные математические модели учитывают, как нелинейную зависимость восстановительной силы от деформации, так и ее скорость. Предложенный математический аппарат дает возможность установить влияние кинематических, силовых и других факторов на динамику подрессоренной части. Полученные результаты могут быть базой для проектирования новых типов подвесок автомобилей.ru
dc.description.abstractThe paper considers the dynamics of the sprung part of wheeled vehicles on the basis of revised non-linear mathematical models. These mathematical models take in to account the non-linear dependence of restoring force from deformation and its speed. Proposed mathematical apparatus enables to determine the effect of kinematic, force and other factors on the dynamics of the sprung part. Obtained results can be the basis of for designing the new types of suspensions.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 1 : 22-28.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/36
dc.subjectдинаміка підресореної частиниuk
dc.subjectвідновлювальна сила пружних амортизаторівuk
dc.subjectстатична деформаціяuk
dc.subjectнелінійна підвіскаuk
dc.subjectамплітуда затухаючих коливаньuk
dc.subjectдинамика подрессореной частиru
dc.subjectвосстановительная сила упругих амортизаторовru
dc.subjectстатическая деформацияru
dc.subjectнелинейная подвескаru
dc.subjectамплитуда затухающих колебанийru
dc.subjectdynamics of the sprung parten
dc.subjectrestoring force of elastic shockabsorbersen
dc.subjectstatic deformationen
dc.subjectnon-linear suspensionen
dc.subjectdamped oscillation amplitudeen
dc.titleДинаміка підресореної частини транспортних засобів із неконсервативною силовою характеристикою підвіскиuk
dc.title.alternativeДинамика подрессоренной части транспортных средств из неконсервативной силовой характеристикой подвескиru
dc.title.alternativeDynamics of the sprung part of wheeled vehicle with non-conservative force characteristic of suspensionen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629.111
dc.relation.referencesАртющенко А. Д. Дослідження впливу характеристик підвіски автомобіля малого класу на плавність ходу та її модернізація / А. Д. Артющенко, О. Г. Суярков // Вісник НТУ “ХПІ”. – 2013. – № 32 (1004). – С. 21–27.uk
dc.relation.referencesДущенко В. В. Недостатки, причины их возникновения и противоречия развития известных физических принципов действия упругих элементов систем подресоривания военных гусеничних и колесных машин / В. В. Дущенко // Вестник НТУ «ХПИ». – 2007. – № 33. – С. 46–52.ru
dc.relation.referencesМельников А. А. Теория автомобиля. Колебания и плавность хода : уч. пособие / А. А. Мельников. – Нижний Новгород : Нижегородский гос. техн. ун-т, 1998. – 112с.ru
dc.relation.referencesРотенберг Р. В. Подвеска автомобиля / Р. В. Ротенберг. – М. : Машиностроение, 1972. – 392 с.ru
dc.relation.referencesВеличко Л. Д. Розробка методу розрахунку нелінійних поздовжньо-кутових коливань гусеничних транспортних засобів / Л. Д. Величко, Б. І. Сокіл, Ю. А. Чаган // Оптимізація виробничих процесів і технічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні : зб. наук. пр. – Львів, 2011. – Вип. 702. – С. 49–53.uk
dc.relation.referencesHrubel M. Influence of characteristics of wheeled vehicle suspensions of its road-holding along curved stretches of track / M. Hrubel, R. Nanivskyi, M. Sokil // Science & militariy. – 2014. – V. 9, № 1. – Р. 15–19.en
dc.relation.referencesКузьо І. В. Вплив параметрів підвіски на нелінійні коливання транспортних засобів / І. В. Кузьо, Б. І. Сокіл, В. М. Палюх // Динаміка, міцність та проектування машин і приладів : зб. наук. пр. – Львів, 2007. – Вип. 588. – С. 49–52.uk
dc.relation.referencesЛобас Л. Г. Качественные и аналитические методы в динамике колесных машин / Л. Г. Лобас, В. Г. Вербицкий. – К. : Наукова думка, 1990. – 232 с.ru
dc.relation.referencesКуклес І. С. Про дві проблеми теорії нелінійних коливань / І. С. Куклес // Міжнародний симпозіум з питань нелінійних коливань. – К., 1963. – Т. 2. – С. 212–219.uk
dc.relation.referencesКоул Дж. Методы возмущений в прикладной математике / Джулиан Коул ; пер. с англ. А. И. Державиной и В. Н. Диесперова, под ред. О. С. Рыжова. – М. : Мир, 1972. – 276 с.ru
dc.relation.referencesСеник П. М. Обернення неповної Вeta-функцiї / П. М. Сеник // Український математичний журнал. – 1969. – Т. 21, № 3. – С. 325–333.uk
dc.relation.referencesСеник П. М. Про табулювання періодичних Ateb-функцій / П. М. Сеник, А. М. Возний // Доп. АН УРСР. – 1969. – № 12. – С. 1089–1092.uk
dc.relation.referencesМитропольский Ю. А. Метод усреднения в нелинейной механике / Ю. А. Митропольский. – К. : Наукова думка, 1971. – 440 с.ru
dc.relation.referencesБоголюбов Н. Н. Асимптотические методы в теории нелинейных колебаний / Н. Н. Боголюбов, Ю. А. Митропольский. – М. : Наука, 1974. – 501 с.ru
dc.relation.referencesСпосіб визначення параметрів нелінійно-пружної підвіски колісних транспортних засобів // Б. І. Сокіл, Я. І. Яльницький, М. Г. Грубель, Р. А. Нанівський // Збірник наукових праць НУОУ. – Київ, 2015. – №2 (129). – С.223–227.uk
dc.relation.referencesГрубель М. Г. Резонансні коливання підресореної частини колісних транспортних засобів під час руху вздовж впорядкованої системи нерівностей / М. Г. Грубель, Р. А. Нанівський, М. Б. Сокіл // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2015. – № 1. – С. 155–161.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію