• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 122 – Комп'ютерні науки
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 122 – Комп'ютерні науки
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Інформаційна технологія побудови 3D сцен для віртуальної реальності

Автор
Небожанов, О. В.
Дата
2018
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 122 – Комп'ютерні науки [132]
Анотації
Дана магістерська кваліфікаційна робота присвячена розробці інформаційної технології побудови 3D сцен для віртуальної реальності. Технологія призначена для підвищення швидкодії формування зображення в шоломах віртуальної реальності Google Cardboard. В ході роботи проведено аналіз предметної області віртуальної реальності, методів та технологій побудови 3D сцен для віртуальної реальності. Розглянуто методи побудови 3D моделей та особливості створення 3D сцен. Змоделювано процес створення 3D сцен. Спроектовано структурну організацію побудови 3D сцени для віртуальної реальності. Здійснено програмну реалізацію інформаційної технології побудови 3D сцен для віртуальної реальності на рушії Unreal Engine 4 з використанням програмно-апаратної платформи Nvidia GeForce Experience.
 
Master's qualification work is dedicated to the development of information technology building of 3D scene for virtual reality. The technology is designed to enhance performace of the image forming in Google Cardboard virtual reality helmets. The subject area of virtual reality, methods and technologies for building 3D scenes for virtual reality was analyzed during the work. Methods of constructing 3D models and features of 3D scenes creation was considered. The process of creating 3D scenes was modelled. The structural organization of 3D scene construction for virtual reality was designed. Software realization and construction of information technology of 3D scenes for virtual reality on the engine of Unreal Engine 4 was realizedusing the Nvidia GeForce Experience software and hardware platform.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24906
Відкрити
Презентація Небожанов О.В..pdf (2.601Mb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ