Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗаюков, І. В.uk
dc.contributor.authorКобилянський, О. В.uk
dc.contributor.authorZaiukov, I. V.en
dc.contributor.authorKobylianskyi, O. V.en
dc.date.accessioned2019-05-23T08:10:31Z
dc.date.available2019-05-23T08:10:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationЗаюков І. В. Реалізація програмних засобів під час вивчення предметів циклу охорони праці у вищій освіті [Текст] / І. В. Заюков, О. В. Кобилянський // Педагогіка безпеки. – 2017. – № 1. – С. 12-20.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.description.abstractПобудова в Україні інформаційного суспільства знань вимагає реалізації в усіх сферах, зокрема в вищій освіті інформаційно-комунікаційних технологій. Важливе місце у зазначеному процесі належить розвитку у студентів здібностей, логічного і алгоритмічного мислення, що актуалізує питання формування належного рівня знань, у тому числі це стосується ефективного засвоєння фундаментальних дисциплін, особливо тих, які пов’язані із забезпеченням їхньої безпеки на виробництві і в побуті. Метою статті є дослідження використання в педагогічному процесі сучасних програмних засобів і продуктів, які сприяють формуванню компетентності з безпеки життєдіяльності. Актуалізована проблема застосування в навчальному процесі програмних засобів, що підвищує ефективність освітнього процесу. Проаналізовані основні принципи реалізації програмних засобів та їх особливості, які формують конкурентоспроможність випускників вищих навчальних закладів, у тому числі сприяють підвищенню їх загального рівня промислової безпеки. Згруповані основні програмні засоби, які нині активно використовуються в процесі навчання та оцінки рівня знань працівників, що можуть бути ефективно використані при підготовці студентів при вивченні дисциплін циклу охорона праці в ВНЗ. Запропоновано в ВНЗ при вивченні дисциплін «Основи охорони праці» і «Цивільний захист та охорона праці в галузі (за професійним спрямуванням) застосовувати автоматизовану комп’ютерну навчальну систему «Охорона праці».uk
dc.description.abstractThe construction of informative society of knowledge in Ukraine requires the realization of informatively-communication technologies in all spheres, in particular in higher education. An important place in the marked process belongs to development of capabilities of logical and algorithmic thinking for the students that makes actual the question of forming the proper level of knowledge, including the effective mastering of fundamental disciplines, especially those related to providing their safety on a production and in the way of life. The article aims to research the modern software application that can be effectively used studying the disciplines of cycle of labour protection and development of recommendations in relation to their use in higher education. The problem of the use of software applications in the educational process, that promotes efficiency of educational process purchased actuality. There have been analysed the basic principles of realization of software applications and their features that form the competitiveness of graduating students of higher educational establishments, including the increasement of the level of their general industrial strength security. The fixed software applications that presently are implemented in the process of studies and estimation of level of knowledge of workers that can be effectively used for preparation of students at the study of disciplines of cycle labour protection in Institution of higher learning, have been grouped. It has been offered to use the computer educational CAS "Labour Protection" in Institution of higher learning at the study of disciplines of "Basis of labour protection" and "Civil defence and labour protection in industry" (after professional direction).en
dc.description.abstractПостроение в Украине информационного общества знаний требует реализации во всех сферах, в том чис-ле в высшем образовании информационно-коммуникационных технологий. Важное место в этом процессе при-надлежит развитие у студентов качеств, логического и алгоритмического мышления, что актуализирует вопросы формирования качественного уровня знаний, в том числе это касается эффективного усвоения фун-даментальных дисциплин, особенно тех, которые связанные с обеспечением их безопасности на производстве и в быту.Целью статьи является исследование современных программных продуктов, которые могут быть эффективно использованные во время изучения дисциплин цикла охраны труда и разработка рекомендаций, что касается их использования в высшем образовании.Актуализированная проблема использования в учебном процессе программных продуктов, что повышает эффективность всего образовательного процесса. Проанализированные основные принципы реализации про-граммных средств и их особенности, которые формируют конкурентоспособность выпускников учебных учреж-де ний, в том числе способствуют повышению их общего уровня промышленной безопасности. Объединены основные программные средства, которые сегодня активно внедряются в процессе обучения и оценки уровня знаний сотрудников, что может быть эффективно использовано при подготовки студентов при изучении дис-циплин цикла охраны труда в ВУУ. Предложены в ВУУ при изучении дисциплин «Основы охраны труда» и «Граж-данская защита и охрана труда в отрасли» (за профессиональным направлением) использовать автоматизиро-ванную компьютерную учебную систему «Охрана труда».ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1 : 12-20.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/27
dc.subjectпрограмні засобиuk
dc.subjectохорона праціuk
dc.subjectгалузьuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectкомп’ютерна навчальна системаuk
dc.subjectsoftware applicationsen
dc.subjectlabour protectionen
dc.subjectindustryen
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectinformation technologiesen
dc.subjectcomputer educational systemen
dc.titleРеалізація програмних засобів під час вивчення предметів циклу охорони праці у вищій освітіuk
dc.title.alternativeRealization of programmatic at study of articles of cycle of labour protection in higher educationen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.02 : 614.8.01
dc.relation.referencesОфіційний сайт Державної служби України з питань праці. Оперативна інформація [Електронний ресурс]. – Ре-жим доступу : http://dsp.gov.ua/.uk
dc.relation.referencesСучасний стан охорони праці в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://profspilka.kiev.ua/publikacii/novyny/4186-suchasniy-stan -ohoroni-prac-v-ukrayin.html.uk
dc.relation.referencesКобилянський О. В. Теоретико-методологічні основи навчання безпеки життєдіяльності студентів економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах : монографія / Кобилянський О. В. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – 590 с.uk
dc.relation.referencesГлінчук Ю. О. Аспекти охорони праці при використанні інформаційних технологій у освітньому середовищі / Ю. О. Глінчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. – 2014. – Вип. 8. – С. 34−37 с.uk
dc.relation.referencesПостанова Верховної Ради України «Про рекомендації парламентських слухань на тему: «Реформи галузі інфор-маційно-комунікаційних технологій та розвиток інформаційного простору України» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/ laws/show/1073-19uk
dc.relation.referencesСловінська Ю. А. Порівняльна характеристика педагогічних програмних засобів навчання у вищій школі / Ю. А. Словінська, А. Ц. Франовський, С. В. Михайленко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. – 2016. − No 1. – С. 44−50.uk
dc.relation.referencesЖалдак М. І. Оцінювання якості програмних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів : моногр. / Жалдак М. І., Шишкіна М. П., Лапінський В. В. / За ред. М. І. Жалдака. – К. : Педагогічна думка, 2012. – 132 с.uk
dc.relation.referencesБурдак О. О. Використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання в освітньому процесі вищої школи / О. О. Бурдак // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти.– 2012. – Вип. 30/31.– С. 307–315.uk
dc.relation.referencesТимофеева С. С. Информационные технологии в сфере безопасности: конспект лекций для магистрантов, обу-чающихся по направлению 20.04.01 «Техносферная безопасность», профиля подготовки: «Народосбережение. Управле-ние профессиональными, аварийными и экологическими рисками» квалификации «магистр» [Электронный ресурс]. –Режим доступа : http://www.istu.edu/docs/education/faculty/institute_entrails/bjd/magistr/011.pdf.uk
dc.relation.referencesМайборода Л. А. Методика застосування інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності педагога про-фесійного навчання (на прикладі професій галузі зв’язку) : методичні рекомендації / Майборода Л. А. – К. : ФО-П Полі-щук О. В., 2012. – 104 с.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2017-2-1-12-20


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію