Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШвець, В. В.uk
dc.contributor.authorКашканов, В. А.uk
dc.contributor.authorГаліброда, В. В.uk
dc.date.accessioned2019-05-23T08:28:15Z
dc.date.available2019-05-23T08:28:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationШвець В. В. Порівнняння екстрополяційних методів формування матриць кореспонденції [Текст] / В. В. Швець, В. А. Кашканов, В. В. Галіброда // Вісник машинобудування та транспорту. − 2016. – № 2. – С. 109-114.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24944
dc.description.abstractСьогодні стратегічне управління транспортним комплексом великих міст стає все більш складним завданням. Це викликано не тільки зростанням кількості транспорту, розвитком транспортної мережі і пов'язаної з нею інфраструктури, а й зрослим рівнем якості транспортного обслуговування населення. Через це розробка ефективної системи управління транспортним комплексом є пріоритетним завданням для багатьох міст. ЇЇ створення неможливе без математичної моделі транспортної системи. Ключовою характеристикою моделі транспортної системи є матриця кореспонденції, яка відображає загальне число осіб, що перемістилися з однієї точки транспортної мережі в іншу за певний час. Відомими в літературі методами побудови таких матриць є гравітаційні і ентропійні методи, які передбачають використання апріорної інформації про обсяги транспортного потоку на основі соціально-економічної статистики і відрізняються від статистичних методів відновлення матриць. Розв’язання багатьох транспортних задач залежить від ефективності побудови маршрутної системи міста, маючи на увазі, що це пов'язана територіально і в часі визначена сукупність маршрутів пасажирських перевезень на транспортній мережі. Створення маршрутної системи або удосконалення діючої є однією з важливих задач в організації пасажирських перевезень, тому що від рівня її формування в значній мірі залежить ефективність використання рухомого складу і якість транспортного обслуговування населення. У статті розглянуто методи формування матриць кореспонденцій пасажирських переміщень, визначено їх переваги та недоліки.uk
dc.description.abstractСегодня стратегическое управление транспортным комплексом крупных городов становится все более сложной задачей. Это вызвано не только ростом количества транспорта, развитием транспортной сети и связанной с ней инфраструктуры, но и возросшим уровнем качества транспортного обслуживания населения. Поэтому разработка эффективной системы управления транспортным комплексом является приоритетной задачей для многих городов. Ее создание невозможно без математической модели транспортной системы. Ключевой характеристикой модели транспортной системы является матрица корреспонденции, которая отражает общее число лиц, перемещенных из одной точки транспортной сети в другую за определенное время. Известными в литературе методами построения таких матриц есть гравитационные и энтропийные методы, которые предусматривают использование априорной информации об объемах транспортного потока на основе социально-экономической статистики и отличаются от статистических методов восстановления матриц. Решение многих транспортных задач зависит от эффективности построения маршрутной системы города, имея в виду, что определенная совокупность маршрутов пассажирских перевозок на транспортной сети связана территориально и во времени. Создание маршрутной системы или усовершенствования действующей является одной из важных задач в организации пассажирских перевозок, так как от уровня ее формирования в значительной степени зависит эффективность использования подвижного состава и качество транспортного обслуживания населения. В статье рассмотрены методы формирования матриц корреспонденций пассажирских перемещений, определены их преимущества и недостатки.ru
dc.description.abstractToday the strategic management of complex transport of large cities is becoming more challenging. This is not only due to the increasing number of transport, development of transport networks and related infrastructure, and the increased level and quality of transport services. Because of this, the development of effective system of transport complex is a priority for many cities. Its impossible without creating a mathematical model of the transport system. A key feature of the model transport system is a matrix of correspondence, which reflects the total number of people who moved from one point to another transport network for some time. Known in the literature methods for constructing such matrices are gravity and entropy methods that involve the use of prior information about the volume of traffic on the basis of socio-economic statistics and statistical methods differ from the recovery matrix. Solving many transportation problems depends on the efficiency of constructing the routing system of the city, meaning that it is linked geographically and in time defined a set route passenger traffic on the transport network. Create routing system or improving the existing one of the important problems in the organization of passenger traffic, because of the level of formation depends largely on efficiency of rolling stock and quality of transport services. In the article the methods of forming matrices correspondence passenger movements, identified their strengths and weaknesses.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту 2 : 109-114.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/61
dc.subjectматриця пасажиропотоківuk
dc.subjectмаршрутuk
dc.subjectкореспонденціяuk
dc.subjectпасажирські перевезенняuk
dc.subjectтранспортна мережаuk
dc.subjectматрица пассажиропотоковru
dc.subjectмаршрутru
dc.subjectкорреспонденцияru
dc.subjectпассажирские перевозкиru
dc.subjectтранспортная сетьru
dc.subjectmatrix passengeren
dc.subjectrouteen
dc.subjectcorrespondenceen
dc.subjectpassenger transportationen
dc.subjecttransport networken
dc.titleПорівнняння екстрополяційних методів формування матриць кореспонденціїuk
dc.title.alternativeСопоставление экстраполяционных методов формирования матриц корреспонденцийru
dc.title.alternativeComparison extrapolation method of forming matrixes correspondenceen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.021
dc.relation.referencesВведение в математическое моделирование транспортных потоков : учеб. пособие / А. В. Гасников, С. Л. Кленов, Е. А. Нурминский и др. ; [под ред. А. В. Гасникова]. – М. : МФТИ, 2010. – 360 с.ru
dc.relation.referencesВильсон А. Дж. Энтропийные методы моделирования сложных систем / А. Дж. Вильсон. – М. : Наука, 1978. – 248 сru
dc.relation.referencesOrtuzar J. D. Modeling Transport / J. D. Ortuzar, L. G. Willumsen. – Hoboken, NJ : John Wiley & Sons Ltd, 2001. – 594 p.en
dc.relation.referencesХабаров В. И. Марковская модель транспортных корреспонденций / В. И. Хабаров, Д. О. Молодцов, С. В. Хомяков // Доклады ТУСУР. – 2012. – № 1, ч. 1. – С. 113–117.ru
dc.relation.referencesХабаров В. И. Планирование экспериментов для оценки матрицы транспортных корреспонденций / В. И. Хабаров, А. А. Теселкин, К. П. Косолапов // Докл. АН ВШ РФ. – 2015. – № 3 (28). – C. 109–116.ru
dc.relation.referencesВасильева Е. М. Нелинейные транспортные задачи на сетях / Е. М. Васильева, Б. Ю. Левит, В. Н. Лившиц. – М. : Финансы и статистика, 1981. – 104 с.ru
dc.relation.referencesБелый О. В. Фундаментальные проблемы развития транспортного комплекса / О. В. Белый. // Экономика качества. – 2013. – № 3. – С. 23–28.ru
dc.relation.referencesВведение в математическое моделирование транспортных потоков / [под ред. А. В. Гасникова]. – М. : Изд-во МФТИ, 2010. 360 с.ru
dc.relation.referencesГорбачев П. Ф. Моделирование спроса на перевозку пассажиров в пригородном сообщении / П. Ф. Горбачев, В. И. Крикун // ВежПТ. – 2013. – № 3(62). – С. 12–15.ru
dc.relation.referencesГорбачев П.Ф. Методика расчета емкостей транспортных районов с учетом динамических процессов в транспортной системе / П. Ф. Горбачев, А. С. Колий // Автомобильный транспорт. – 2012. – № 30. – С. 139–143.ru
dc.relation.referencesСеливерстов Я. А. Моделирование процессов распределения и развития транспортных потоков в мегаполисах / Я. А. Селиверстов // Известия СПбГЭТУ «ЛЭТИ». – 2013. – № 1. – С. 43–49.ru
dc.relation.referencesШвецов В. И. Алгоритмы распределения транспортных потоков / В. И. Швецов // Автоматика и телемеханика. – 2009. – № 10. – С. 148–157ru
dc.relation.referencesСеливерстов Я. А. Построение моделей управления городскими транспортными потоками в условиях неопределенности внешней информационной среды / Я. А. Селиверстов, А. Л. Стариченков // Научно-технические ведомости СПбГПУ. Информатика. Телекоммуникации. Управление. – 2014. – № 6(210). – С. 81–94.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію