Аналітична модель енергетичної оцінки транспортно-технологічного процесу перевезення зернової продукції рослинництва
Анотації
В статті розглядається наукова задача аналітичного обґрунтування моделі енергетичної оцінки транспортно-технологічного процесу перевезення зернової продукції рослинництва.
Об’єкт дослідження – транспортні засоби перевезення зернової продукції рослинництва.
Мета роботи – розробка аналітичного підходу до визначення енергетичної оцінки транспортно-технологічного процесу перевезення зернової продукції рослинництва.
Результатом проведених досліджень є обгрунтування залежностей, які гарантують раціональність енерговитрат транспортно-технологічного процесу перевезення зернової продукції рослинництва. В статье рассматривается научная задача аналитического обоснования модели энергетической оценки транспортно-технологического процесса перевозки зерновой продукции растениеводства.
Объект исследования – транспортные средства перевозки зерновой продукции растениеводства.
Цель работы – разработка аналитического подхода к определению энергетической оценки транспортно-технологического процесса перевозки зерновой продукции растениеводства.
Результатом проведенных исследований является обоснование зависимостей, которые гарантируют рациональность энергозатрат транспортно-технологического процесса перевозки зерновой продукции растениеводства. In article the scientific problem of analytical justification of model of energy assessment of transport and technological process of transportation of grain production of crop production is considered.
A research object is – vehicles of transportation of grain production of crop production.
A purpose of work – development of analytical approach to definition of energy assessment of transport and technological process of transportation of grain production of crop production.
Justification of dependences which guarantee rationality of energy consumption of transport and technological process of transportation of grain production of crop production is result of the conducted researches.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24963