Формування культури безпеки у студентів технічного профілю під час фізичного експерименту
Анотації
Проаналізовано особливості використання сучасних комп’ютерних технологій, які запро-ваджені під час лабораторного практикуму з фізики, а саме: поєднання реального та віртуального фізичного експериментів у вищих навчальних закладах для студентів технічних спеціальностей. Розглянуто комплектність та доцільність запровадження нового комплекту «L-мікро» у навчальний процес з фізики, що стимулює студентів до самостійної пізнавально-пошукової діяльності під час виконання лабораторних робіт фізичного практикуму.
Об’єкт дослідження – процес навчання фізиці у вищих навчальних закладах технічного профілю.
Метою статті є розгляд різних підходів щодо організації навчального експерименту з фізики, виявлення її переваг та недоліків, а також можливість впровадження у вищих навчальних закладах України.
Перспективи подальших досліджень полягають у вивченні проблеми розробки методики вдосконалення комп’ютерного забезпечення вивчення курсу загальної фізики для студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах та його оптимальне поєднання з реальними засобами навчання. The article analyzes the features of the use of modern computer technologies that are used during the laboratory practical work on physics, namely the combination of real and virtual physical experiments in higher educational institutions for students of technical specialties. The completeness and expediency of the introduction of the new "L-micro" kit into the educational process in physics, which stimulates students to independent cognitive-search activity in the performance of laboratory works of physical practice, are considered.The object of research is the process of teaching physics in higher educational institutions of a technical profile.The purpose of the article is to consider various approaches to the organization of an educational experiment in physics, the identification of its advantages and drawbacks, as well as the possibility of introduction in higher educational institutions of Ukraine.Prospects for further research are the study of the problem of developing methods for improving the computer support of studying the course of general physics for students of technical specialties in higher educational institutions and its optimal combination with real teaching aids. Проанализированы особенности использования современных компьютерных технологий, которые ис-пользуются во время лабораторного практикума по физике, а именно сочетание реального и виртуального физического экспериментов в высших учебных заведениях для студентов технических специальностей. Рас-смотрены комплектность и целесообразности введения нового комплекта «L-микро» в учебный процесс по физике, который стимулирует студентов к самостоятельной познавательно-поисковой деятельности при выполнении лабораторных работ физического практикума.Объект исследования – процесс обучения физике в высших учебных заведениях технического профиля.Цель статьи состоит в рассмотрении различных подходов к организации учебного эксперимента по фи-зике, выявление ее достоинств и недостатков, а также возможность внедрения в высших учебных заведениях Украины.Перспективы дальнейших исследований заключаются в изучении проблемы разработки методики совер-шенствования компьютерного обеспечения изучения курса общей физики для студентов технических специаль-ностей в высших учебных заведениях и его оптимальное сочетание с реальными средствами обучения.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25018