dc.contributor.author | Коломієць, А. А. | uk |
dc.contributor.author | Kolomiiets, А. А. | en |
dc.date.accessioned | 2019-05-28T06:56:52Z | |
dc.date.available | 2019-05-28T06:56:52Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Коломієць А. А. Реалізація системотвірної функції фундаменталізації математичної підготовки фахівців технічних спеціальностей [Текст] / А. А. Коломієць // Педагогіка безпеки. – 2017. – № 1. – С. 65-69. | uk |
dc.identifier.issn | 2524-1087 | |
dc.identifier.issn | 2524-1079 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25062 | |
dc.description.abstract | Досліджено проблеми фундаменталізації математичної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Розкрито суть поняття «система». Наведено основні аспекти системотвірної функції фундаменталізації.
Об’єкт дослідження – навчальний процес у вищих навчальних технічних закладах.
Мета статті – дати аналіз поняттям «система», «фундаменталізація»; указати на існуючі споріднені ознаки між цими поняттями; виділити ключові системотвірні ознаки фундаменталізації математичної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей.
Аналіз напрацювань з проблеми фундаменталізації освітнього процесу у вищих навчальних технічних закладах показав недостатнє висвітлення цієї проблеми. Фундаменталізація освітнього процесу, яка має декілька етапів, реалізується на одному з них через системотвірну функцію. | uk |
dc.description.abstract | Исследованы проблемы фундаментализации математической подготовки будущих специалистов техн и-ческих специальностей. Раскрыта суть понятия «система». Приведены основные аспекты системообразующей функции фундаментализации.Объект исследования – учебный процесс в высших учебных технических заведениях.Цель статьи – дать анализ понятиям «система», «фундаментализация»; указать на существующие родственные признаки между этими понятиями; выделить ключевые системообразующие признаки фундамен-тализации математической подготовки будущих специалистов технических специальностей.Анализ наработок по проблеме фундаментализации образовательного процесса в высших учебных тех-нических заведениях показал недостаточное освещение этой проблемы. Фундаментализация образовательного процесса, имеет несколько этапов, реализуется на одном из них через системообразующую функцию. | ru |
dc.description.abstract | The article investigates the problem of fundamentalization mathematical training of future technical specialists. The essence of the concept system is described in the article, the basic aspects of systemgeneration function of fundamentalization are described in the article.The research object is learning process in higher education technical university.The purpose of work is to analyze the concept of system fundamentalization, identify existing related symptoms be-tween these concepts, identify main feature systemgeneration of fundamentalization of mathematical training of future tech-nical specialists.Analysis of developments on the issue of fundamentalization of educational process in higher educational technical institutions led to a deeper study of this problem. Foundation of the educational process, that has several steps, has realized one of them through systemgeneration function. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Педагогіка безпеки. № 1 : 65-69. | uk |
dc.relation.uri | https://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/35 | |
dc.subject | система | uk |
dc.subject | фундаменталізація | uk |
dc.subject | системоутворювальна функція | uk |
dc.subject | system | en |
dc.subject | fundamentalization | en |
dc.subject | systemgeneration function | en |
dc.title | Реалізація системотвірної функції фундаменталізації математичної підготовки фахівців технічних спеціальностей | uk |
dc.title.alternative | Implementation of systemgeneration function foundation of mathematical training technical specialties | en |
dc.title.alternative | Pефлизация системообразующих функции фундаментализации математической подготовки специалистов технических специальностей | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 51:37.046.16 | |
dc.relation.references | Клочко В. І. Фундаменталізація математичної освіти майбутніх економістів як чинник розвитку їх логічного мислення / В. І. Клочко, А. А. Коломієць // Economics, science, education : integration and synergy : materials of internation-al scientific and practical conference (Bratislava, 18–21 January 2016) : in 3 V. –V. 3. – K.: Publishig outfit «Centre of educ a-tional literature», 2016.– 129 p. | uk |
dc.relation.references | Ковтонюк М. М. Фундаменталізація професійної підготовки майбутнього вчителя матема-тики – бакалаврiв : монографія / Ковтонюк М. М. – Вінниця : ТОВ «Фірма «Планер», 2013. – 425 | uk |
dc.relation.references | Ожегов С. И. Словарь русского языка : 70 000 слов / Под ред. Н. Ю. Шведовой. – [22-е изд., стер.]. – М. : Рус с-кий язык, 1999.– 921 с. | ru |
dc.relation.references | Семеріков С. О. Фундаменталізація навчання інформативних дисциплін у вищій школі : монографія / Семері-ков С. О. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. – 340 с. | uk |
dc.relation.references | Словарь русского язика : в 4-х т. / [под ред. А. П. Евгеньева]. – Т. 4. – М., 1988. | ru |
dc.relation.references | Соколова Э. Р. Фундаментализация содержания дисциплины «Инженерная графика» в ССУЗ машиностроительного профиля : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (общетехнические и специальные дисциплины в средних специальных учебных заведениях)» / Э. Р. Соколова. – Казань, 2007. – 22 с. | ru |
dc.relation.references | Чита лин Н. А. Многоуровневая фундаментализация сдержания профессионального обра-зования: дис. ... док-тора пед. наук : 13.00.01 / Читилин Николай Александрович. – Казань, 2006.– 362 с | ru |
dc.relation.references | Украинский Советский Энциклопедический Словарь : в 3 -х т. / [ред. А. В. Кудрицкий и др.]. – Т. 3. – К, 1989. – 772 с | ru |
dc.relation.references | Shapiro S. Foundation Without Foundalism / S. Shapiro // Oxford University Press.– 1997. – 406 p | en |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/2524-1079-2017-2-1-65-69 | |