Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДепра, Н.uk
dc.contributor.authorDepraz, N.en
dc.date.accessioned2019-05-28T11:07:32Z
dc.date.available2019-05-28T11:07:32Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationДепра Н. Animal [Текст] / Н. Депра // Sententiae. – 2010. – № 2. – С. 134-138.uk
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25133
dc.description.abstractВ статті проаналізовано істотні відмінності змісту іменників ζῷον (ζῶντες/ζῷα)/θηρίον, animal/bestia, Animal/Tier/Bestie, animal/bête, що позначають у, відповідно, давньогрецькій, латинській, німецькій та французькій мовних і філософських традиціях клас одушевлених живих істот. У Авґустиновому розрізненні amima/animus відзначено системний вплив християнської онтології.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы заметные содержательные различия существительных ζῷον (ζῶντες/ζῷα)/θηρίον, animal/bestia, Animal/Tier/Bestie, animal/bête, обозначающих в, соответственно, дренегреческой, латинской, немецкой, французской языковых и философских традициях класс одушевленных живых существ. В Августиновом системном различении amima/animus отмечено влияние христианской онтологии.ru
dc.description.abstractThe paper analyses the significant contextual differences of the nouns ζῷον (ζῶντες/ζῷα)/θηρίον, animal/bestia, Animal/Tier/Bestie, animal/bête, denoting in correspondingly Greek, Latin, German, French linguistic and philosophical traditions the class of animate living beings. In the Augustine system distinction amima/animus there had been noted the influence of Christian ontology.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 2 : 134-138.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/29
dc.titleAnimaluk, ru, en
dc.typeArticle
dc.relation.referencesAgamben G. Homo Sacer, le pouvoir souverain et la vie nue, Seuil, 1997.
dc.relation.referencesAugustin, st. Le Libre Arbitre // Dialogues philosophiques III. De magistro. De libero arbitrio / intr., trad. fr. et notes G. Madec. – Paris: Desclée de Brouwer, 1976.
dc.relation.referencesBodeüs R. Les considérations aristotéliciennes sur la bestialité // Cassin B., Labarrière J.-L. (éd.) L’Animal dans l’Antiquité. – Paris : Vrin, 1997. – P. 247–258.
dc.relation.referencesCabestan P. La constitution de l’animal dans les Ideen. – Alter. – # 3. – 1995. – P. 39–81.
dc.relation.referencesDastur F. Pour une zoologie privative. – Alter. – # 3. – 1995. – P. 281–319.
dc.relation.referencesDepraz N. Y a-t-il une animalité transcendantale. – Alter. – # 3. – 1995. – P. 81–115.
dc.relation.referencesFontenay E. de Le Silence des bêtes. La Philosophie à l’épreuve de l’animalité. – Paris : Fayard, 1998.
dc.relation.referencesHeidegger M. Les Concepts fondamentaux de la métaphysique, Monde-finitude-solitude /trad. fr. P. David. – Paris: Gallimard, 1992.
dc.relation.referencesHusserl E. Idées directrices pour une phénoménologie et une philosophie phénoménologique pures, Part II, deuxième section – Paris : PUF, 1982.
dc.relation.referencesHusserl E. La Crise de l’humanité européenne et la Philosophie. – Alter. – # 3. – 1995. – P. Paris, 1995. – p. 167–219.
dc.relation.referencesWolff F. L’animal et le dieu: deux modèles pour l’homme. Remarques pouvant servir à comprendre l’invention de l’animal // Cassin B., Labarrière J.-L. (éd.) L’Animal dans l’Antiquité. – Paris : Vrin, 1997. – P. 157–180.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію