Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКобилянський, О.uk
dc.contributor.authorЗаюков, І.uk
dc.contributor.authorПінаєва, О.uk
dc.contributor.authorKobylianskyi, О.en
dc.contributor.authorZayukov, I.en
dc.contributor.authorPinaeva, O.en
dc.date.accessioned2019-05-29T10:52:27Z
dc.date.available2019-05-29T10:52:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКобилянський О. Iнформальна освіта в системі підвищення рівня промислової безпеки зайнятих громадян [Текст] / О. Кобилянський, I. Заюков, О. Пінаєва // Педагогіка безпеки. – 2018. – № 1. – С. 21-28.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25172
dc.description.abstractАктуальність реалізації інформальної освіти в системі підвищення рівня промислової безпеки зайнятих громадян, в першу чергу, пов’язана з тим, що професійні знання через вплив періоду «напіврозпаду» швидко знецінюються. Враховуючи це, знання з питань охорони праці та промислової безпеки мають періодично оновлюватись і розвиватись. Адже від цього залежить ступінь безпеки працівників. Тому вирішення зазначеної проблеми має полягати в переході до освіти протягом життя, зокрема її найважливішої складової – самоосвіти. Метою статті є дослідження важливості інформальної безперервної освіти в системі забезпечення високого рівня охорони праці та промислової безпеки зайнятих громадян України. В статті досліджено особливості розвитку освіти впродовж життя, зокрема таких складових, як формальна, неформальна та інформальна в аспекті підвищення рівня охорони праці й промислової безпеки. Проаналізовано показники, які свідчать про актуальність саме інформальної освіти в системі підвищення рівня промислової безпеки. Визначено концептуальну основу інформальної освіти в системі підвищення рівня знань з промислової безпеки, яка має входити в усі етапи професійного розвитку зайнятих громадян (професійне навчання, перенавчання, підвищення кваліфікації – службове просування – особистий розвиток – виробнича адаптація), що дозволить їм набувати нових компетенцій та в цілому підвищувати загальний рівень компетентності.uk
dc.description.abstractАктуальность реализации информального образования в системе повышения уровня промыш-ленной безопасности занятых граждан, в первую очередь, связана с тем, что профессиональные знания через влияние периода «полураспада» быстро обесцениваются. Учитывая это, знания по вопросам охраны труда и промышленной безопасности должны периодически обновляться и раз-виваться. Ведь от этого зависит степень безопасности работников. Поэтому решение отмеченной проблемы должно заключаться в переходе к образованию в течение жизни, в частности её важ-нейшей составляющей – самообразования.Целью статьи является исследование важности информального непрерывного образования в системе обеспечения высокого уровня охраны труда и промышленной безопасности занятых гра-ждан Украины. В статье исследованы особенности развития образования на протяжении жизни, в частности таких составляющих, как формальную, неформальную и информальную в аспекте повышения уровня охраны труда и промышленной безопасности. Проанализированы показатели, которые свидетельствуют об актуальности именно информального образования в системе повышения ур о-вня промышленной безопасности. Определена концептуальная основа информального образова-ния в системе повышения уровня знаний по промышленной безопасности, которая должна вклю-чаться во все этапы профессионального развития занятых граждан (профессиональная учёба, пе-реобучение, повышение квалификации – служебное продвижение – личное развитие – производс-твенная адаптация), что со временем позволит им приобретать новые компетенции и в целом по-вышать общий уровень компетентности.ru
dc.description.abstractActualit y of realizat ion of independent education is in the system of increase of industr ial strength of the concerned citizens security, first of all, related to that professional knowledge through influence of ha lf-per iod depreciate quickly. Taking it into account, the knowledge on questions of labor and industria l safety protection must periodically renovate and develop. In fact the degree of safety of workers depends on it. Therefore the decision of the marked problem must cons ist in passing to educat ion during life, in particular her major constit uent – se lf-education.The aim of the art icle is research of importance of independent cont inuous education in the system of providing of high leve l of labor and industr ia l safety of the concerned citizens of Ukraine protection. In the article the features of development of education are investigational during life, in particular such constituents, as formal, informal and independent in the aspect of increase of level of labor and industrial safety protection. Indexes that testify to actuality exactly of independent education in the system of in-crease of industria l strength security are analyzed. Conceptua l basis of independent educat ion is certain in the system of increase of level of know ledge from industr ial safety, that must join in all stages of profes-sional development of the concerned citizens (professional studies, studies on the base of existent profes-sion, in-plant training is official advancement – personal development – productive adaptation), that will allow to acquire new competences and on the whole to promote the general leve l of competence.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1 : 21-28.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/54
dc.subjectнавчання впродовж життяuk
dc.subjectінформальна освітаuk
dc.subjectпромислова безпекаuk
dc.subjectохорона праціuk
dc.subjectstudies during lifeen
dc.subjectindependent educationen
dc.subjectindustrial safetyen
dc.subjectlabor protectionen
dc.titleIнформальна освіта в системі підвищення рівня промислової безпеки зайнятих громадянuk
dc.title.alternativeIndependent education system increase industrial strength of the concerned citizens securityen
dc.title.alternativeИнформальное образование в системе повышения уровня промышленной безопасности занятых гражданru
dc.typeArticle
dc.relation.referencesБугайчук,К. Формальное, неформальное и информальное дистанционное обучение: сущность, соотношение, перспективы. Vzyato z http://www.e-learning.by/Artic le/Forma ljnoe-neforma ljnoe-i -inf orma ljnoe-distancionnoe-obuchenie-s uschnostj-sootnoshenie-perspekt ivy/ELearning.ht ml.ru
dc.relation.referencesГоршкова,В. В. (2014). Взаимодействие формального, неформального и информального образования как современное направление развития человека.Научно-методический электронный журнал «Концепт», 26, 176-180. Vzyato z http://e-koncept.ru/2014/64336.htmru
dc.relation.referencesЗакон України «Про освіту». Vzyato z http:/ /osvita.ua/legis lat ion/ law/2231/.uk
dc.relation.referencesКобилянський,О. В. (2012). Теоретико-методологічні основи навчання безпеки життєдіяльності студентів економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах.Вінниця: ВНТУ.uk
dc.relation.referencesНаціональний інститут стратегічних досліджень. Освіта протягом життя: світовий досвід і українська практика.Аналітична записка. Vzyato z http://www.niss.gov.ua/articles/252/uk
dc.relation.referencesНичкало,Н. Г. (2001). Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти. Неперервна професійна освіта: теорія і практика (у 2 ч. ). (1, с. 35-41). Київ : АПН України, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти.uk
dc.relation.referencesОфіційний сайт Державної служби України з питань праці. Оперативна інформація. Vzyato z http://dsp.gov.ua/.uk
dc.relation.referencesСкорик,Т. В. Освіта впродовж життя в контексті євроінтеграційних процесів. Vzyato z http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=2555uk
dc.relation.references28 квітня – Всесвітній день охорони праці. Vzyato z http://www.pedcollege.kiev.ua/index.php/650-28-kvitnia-vsesvitnii-den-okhorony-pratsiuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2018-3-1-021-028


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію