Застосування системи Maple при викладанні «диференціального числення» студентам-іноземцям у ЗВТО
Автор
Крупський, Я. В.
Клеопа, І. А.
Дубова, Н. Б.
Krupskyi, Y. V.
Kleopa, I. A.
Dubova, N. B.
Дата
2018Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
В статті показано актуальність використання системи Maple під час навчання математиці студентів іноземного відділення. На прикладі практичного заняття «Застосування і методи диференціального числення» висвітлено досвід подолання проблеми активізації самостійної роботи слухачів-іноземців у ЗВТО. Розкрито методику адаптації системи Maple до вивчення похідної зі студентами-іноземцями. Зміст та організаційна форма такого заняття можуть бути реалізовані у процесі підготовки студентів технічного напряму.
Сучасна тенденція освіти характеризується збільшенням частки самостійної роботи. Тому одним із актуальних завдань навчання є формування вмінь і навичок самостійної роботи, активізація її різними доступними способами. Практика викладання математики для студентів-іноземців підготовчого відділення показує, що успішність освоєння навчального матеріалу в процесі самостійної роботи не є ідеальною. Організація самостійної роботи в традиційному навчанні ускладнена недостатньою кількістю навчальних підручників для студентів-іноземців. Авторами розроблено свій підхід до організації самостійної роботи студента у різних її формах.
Оскільки для всіх факультетів ЗВТО вища математика є обов’язковою, у процесі навчання слухачів-іноземців підготовчого відділення потрібно розв’язати проблему вирівнювання знань з математики до шкільної програми України. Вирішення проблем подолання академічної різниці у математичній підготовці та формування готовності слухачів-іноземців підготовчого відділення до вивчення вищої математики має відбуватись на основі індивідуального підходу під час навчального процесу, який базується на застосуванні ІКТ. The article shows the relevance of the use of the Maple system during the study of mathematics with students of a foreign branch. On the example of practical lesson «Application and methods of differential calculus», the experience of overcoming the problem of activating the independent work of foreign students in the technical ZVO is highlighted. The method of adaptation of the Maple system to the study of the derivative with students of the foreign branch is described. The content and organizational form of such classes can be implemented in the process of training students of technical field.
The current tendency of education is characterized by an increase in the share of independent work. Therefore, one of the most important tasks of training is the formation of skills and abilities of independent work, activating it in various accessible ways. The practice of teaching mathematics to foreign students in the preparatory department shows that the success of mastering the educational material in the process of independent work is not ideal. The organization of independent work in traditional education is complicated by the lack of educational textbooks for foreign students. The authors developed their approach to organizing independent work of the student in its various forms.
Since higher mathematics is compulsory for all faculties of FTI, in the process of training foreign-language students in the preparatory department it is necessary to solve the problem of equalization of knowledge in mathematics to the school curriculum of Ukraine. Solving the problems of overcoming the academic differences in mathematical preparation and the formation of the readiness of foreign students for the preparatory department to study higher mathematics should take place on the basis of an individual approach during the educational process, which is based on the application of ICT. В статье показана актуальность использования системы Maple при изучении математики со студентами-иностранцами. На примере практического занятия «Применение и методы дифферен-циального исчисления» освещён опыт решения проблемы активизации самостоятельной работы слушателей-иностранцев в ЗВТО. Раскрыта методика адаптации системы Maple к изучению прои-зводной со студентами-иностранцами. Содержание и организационная форма такого занятия мо-гут быть реализованы в процессе подготовки студентов технического направления.Ключевые слова:система Maple, генератор задач, слушатели-инос транцы, подготовительное отделение, краткий справочник, заведение высшего технического образования.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25196