Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДембіцька, С. В.uk
dc.contributor.authorКобилянська, І. М.uk
dc.contributor.authorDembitska, S. V.en
dc.contributor.authorKobylianska, I. M.en
dc.date.accessioned2019-05-30T08:01:10Z
dc.date.available2019-05-30T08:01:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationДембіцька С. В. Забезпечення якості фахової підготовки в закладах вищої технічної освіти [Текст] / С. В. Дембіцька, І. М. Кобилянська // Педагогіка безпеки. – 2018. – № 2. – С. 131-136.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25209
dc.description.abstractУ статті викладена інформація щодо особливостей та шляхів забезпечення якості фахової підготовки в закладах вищої технічної освіти. Зокрема, розглядається поняття «якість вищої освіти» та його особливості з урахуванням різних точок зору на даний об’єкт. Об’єкт дослідження – напрямки покращення якості фахової підготовки в закладах вищої технічної освіти. Метою даної статті є обґрунтування шляхів покращення якості фахової підготовки в закладах вищої технічної освіти з метою забезпечення розвитку фахової компетентності випускників інженерних спеціальностей. Проблема забезпечення якості вищої освіти визначена низкою нормативних документів, зокрема законом України «Про вищу освіту», і набула широкого обговорення в наукових виданнях. Це пов’язано з тим, що система вищої освіти перебуває в стані активного реформування у напрямку, визначеному Болонською декларацією, з метою наближення до Європейських стандартів вищої освіти. В статті здійснено аналіз публікацій щодо питання забезпечення якості освітнього процесу в закладах вищої технічної освіти та встановлено, що перспективними шляхами у цьому напрямку є стандартизація змісту вищої технічної освіти, запровадження компетентнісного підходу, інтеграція теоретичної та фахової підготовок, формування мотивації до самовдосконалення протягом усієї фахової діяльності й використання новітніх технологій та інновацій. Перспективами подальших досліджень є розробка підходів як до цільового оцінювання якості освіти в цілому, так і для окремої групи зацікавлених сторін.uk
dc.description.abstractThe article provides information on the features and ways of ensuring the quality of professional training in technical institutions of higher education. In particular, the concept of «quality of higher education» and its features are considered taking into account different points of view on this object. Object of research are directions of improvement of quality of professional training in technical institutions of higher education. The purpose of this article is to substantiate ways to improve the quality of professional training in technical institutions of higher education in order to ensure the development of professional competence of graduates of engineering specialties. The problem of ensuring the quality of higher education is determined by a number of normative documents, in particular the Law of Ukraine «On Higher Education» and has been widely discussed in scientific publications. This is due to the fact that the system of higher education is in a state of active reform in the direction of the Bologna Declaration, with a view to approaching the European standards of higher education. The article analyzes publications on the issue of ensuring the quality of educational process in technical institutions of higher education and found that perspective ways in this direction are standardization of the content of higher technical education, introduction of a competent approach, integration of theoretical and professional training, formation of motivation to self-improvement during all professional activities and the use of state-of-the-art technologies and innovations. Prospects for further research are the development of approaches to the targeted assessment of the quality of education as a whole, and for a specific stakeholder group.en
dc.description.abstractВ статье изложена информация относительно особенностей и путей обеспечения качества про-фессиональной подготовки в заведениях высшего технического образования. В частности, рассма-тривается понятие «качество высшего образования» и его особенности с учётом различных точек зрения на данный объект.Объект исследования – направления улучшения качества профессиональной подготовки в заве-дениях высшего технического образования.Целью данной статьи является обоснование путей улучшения качества профессиональной под-готовки в заведениях высшего технического образования с целью обеспечения развития профес-сиональной компетентности выпускников инженерных специальностей.Проблема качества высшего образования определена рядом нормативных документов, в част-ности законом Украины «О высшем образовании», и получила широкое обсуждение в научных изданиях. Это связано с тем, что система высшего образования находится в состоянииактивного реформирования в направлении, определенном Болонской декларацией, с целью приближения к европейским стандартам высшего образования. В статье проанализированы публикации по вопросу обеспечения качества образовательного процесса в заведениях высшего технического образованияи установлено, что перспективным на-правлением является стандартизация содержания высшего технического образования, внедрение компетентностного подхода, интеграция теоретической и профессиональной подготовок, форми-рования мотивации к самосовершенствованию на протяжении всей профессиональной деятельно-сти и использование новейших технологий и инноваций.Перспективами дальнейших исследований является разработка подходов как к целевому оце-ниванию качества образования в целом, так и отдельной группы заинтересованныхсторон.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 2 : 131-136.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/72
dc.subjectякістьuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectфахівці технічних спеціальностейuk
dc.subjectформування компетенційuk
dc.subjectудосконалення навчального процесуuk
dc.subjectqualityen
dc.subjecthigher educationen
dc.subjectvocational trainingen
dc.subjectspecialists in technical specialtiesen
dc.subjectformation of competencesen
dc.subjectimprovement of educational processen
dc.titleЗабезпечення якості фахової підготовки в закладах вищої технічної освітиuk
dc.title.alternativeProviding quality of professional preparation in higher education technical institutionsen
dc.title.alternativeОбеспечение качества профессиональной подготовки в заведениях высшего техни-ческого образованияru
dc.typeArticle
dc.relation.referencesАзгальдов, Г.Г., & Костин, А.В. (2012). Квалиметрия в высшей школе. Москва: ИнформЗнание.ru
dc.relation.referencesАніловська, Г.Я., Марушко, Н.С., & Томаневич,Л.М. (2006). Університетська освіта: навч. посіб. Львів: Магнолія.uk
dc.relation.referencesБабін, І. (2011). Забезпечення якості вищої освіти: європейський, національний та інституційний рівні. Наука і освіта, No 1uk
dc.relation.referencesВсесвітня декларація про вищу освіту для ХХІ століття. (1998).uk
dc.relation.referencesКостецька, М. (2017). Підвищення якості вищої освіти як чинник розвитку і модернізації змісту освітнього процесу. Молодь і ринок, No1 (144).uk
dc.relation.referencesМеморандум про вищу освіту Комісії Європейських співтовариств. (1991).uk
dc.relation.referencesНіколаєвський, В. (2001). Соціологічна освіта в Україні: критерії та освітні стратегії досягнен-ня якості. Взято з http://www.sociology.kharkov.ua/ docs/chten 01/nick.doc.uk
dc.relation.referencesПро вищу освіту,No 1556-VII. (2014).uk
dc.relation.referencesРодненкова, Н., & Кордуба, Ю. (2014). П роцедури участі студентів у процесі забезпечення якості освіти в університеті. Львів: Видавництво Компанія «Манускрипт».uk
dc.relation.referencesСидоренко, Н. (2016). Внутрішнє забезпечення якості вищої освіти в Україні як суспільно-освітній пріоритет. Державне управління та місцеве самоврядування, вип. 4 (31).uk
dc.relation.referencesСистеми управління якістю. Основні положення та словник термінів (ISO9000:2005, IDT): ДСТУ ISO9000:2007 (2008).uk
dc.relation.referencesThe European Higher Education Area. Join Declaration of the Ministers of Education. Bologna. 19 June. § P. 2. (1999).en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2019-3-2-131-136


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію