Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШвець, В. В.uk
dc.contributor.authorКостішина, О. М.uk
dc.contributor.authorShvets, V. V.en
dc.contributor.authorKostyshina, O. M.en
dc.date.accessioned2019-06-05T06:33:40Z
dc.date.available2019-06-05T06:33:40Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationШвець В. В. Дослідження басейну візуальної відкритості на регульованому перехресті [Текст] / В. В. Швець, О. М. Костішина // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. – 2017. – № 2. – С. 60-68.uk
dc.identifier.issn2311-1437
dc.identifier.issn2311-1429
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25367
dc.description.abstractУ даній статті визначено межі оглядовості перехрестя для водія, що рухається вулицею містапри мінімальній швидкості проходження перехрестя (30 км/год), проаналізовано рівняння залежностівисоти елементів вулиці від відстані до водія та запропонована модель басейну візуальноївідкритості на регульованому перехресті. На основі графічної моделі було виведено рівняння об’ємубасейну візуальної відкритості перехрестя.uk
dc.description.abstractВ данной статье были определены пределы обзорности перекрестка для водителя, движущегося по улицегорода при минимальной скорости прохождения перекрестка (30 км/ч), проанализировано уравнениезависимости высоты элементов улицы от расстояния к водителю и предложена модель бассейна визуальнойоткрытости на регулируемом перекрестке. На основе графической модели было выведено уравнение объемабассейна визуальной открытости перекрестка.ru
dc.description.abstractIn this article the boundaries of the overview of the intersection for the driver, moving on the street of the city at theminimum speed of the intersection (30 km/h), were analyzed, the equation of the height of the elements of the street fromdistance to the driver was analyzed, and the model of the visual opening pool at the regulated intersection was proposed.On the basis of the graphic model, the equation of the volume of the pool of visual openness of the intersection wasderived.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofСучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. № 2 : 60-68.uk
dc.relation.urihttps://stmkvb.vntu.edu.ua/index.php/stmkvb/article/view/530
dc.subjectоглядовістьuk
dc.subjectбасейн візуальної відкритостіuk
dc.subjectперехрестяuk
dc.subjectводійuk
dc.subjectвізуальний комфортuk
dc.subjectобзорностьru
dc.subjectбассейн визуальной открытостиru
dc.subjectперекрестокru
dc.subjectводительru
dc.subjectвизуальный комфортru
dc.subjectvisibilityen
dc.subjectpool of visual opennessen
dc.subjectcrossroadsen
dc.subjectdriveren
dc.subjectvisual comforten
dc.titleДослідження басейну візуальної відкритості на регульованому перехрестіuk
dc.title.alternativeResearch of visual openness basis on regulated crossroadsen
dc.title.alternativeИсследование бассейна визуальной открытости на регулируемом перекресткеru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc711.427
dc.relation.referencesШвець В. В. Дослідження залежності висоти елементів вулиці від відстані до водія для комфортних умов руху / В. В. Швець, Л. В. Кучеренко, О. М. Костішина, Ю. В. Бобровський // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. – №1. – 2016. – С. 71-78.uk
dc.relation.referencesШвець В. В. Розроблення графологічної моделі сприйняття вуличного простору людиною / В. В. Швець, О. М. Адамчук // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. – № 1. – 2015. – С. 95-99.uk
dc.relation.referencesШвець В. В. Моделювання вуличного простору озелененням та його вплив на психоемоційний стан водія / В. В. Швець, В. А. Кашканов, Л. В. Кучеренко, О. М. Адамчук // Вісник машинобудування та транспорту, [S.l.], n. 1, p. 102-109, july 2016. ISSN 2413-4503.uk
dc.relation.referencesГюлєв Н.У. Особливості ергономіки та психофізіології в діяльності водія / Н.У. Гюлєв. – Хар. нац. ак. міськ. госп-ва, 2012. – 185 с.uk
dc.relation.referencesГайдукевич В. А. та Потійчук О. Б. Основи транспортної психології / В. А Гайдукевич, О. Б. Потійчук // Навч. пос. – Рівне: НУВГП, 2012. – 207с.uk
dc.relation.referencesШвець В. В. Аналіз впливу колористики міських вулиць на психоемоційний стан водія (на прикладі вул. Соборної м. Вінниці) / В. В. Швець, О. М. Адамчук // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. – 2015. – № 1. – С. 98-105.uk
dc.relation.referencesШвець В. В. Вплив містобудівної ситуації на психологічний стан водіїв / В. В. Швець, О. Г. Веремій, К. С. Маснюк // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. – 2012. – № 1. – С. 109-112.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію