dc.contributor.author | Дахній, А. | uk |
dc.contributor.author | Dakhniy A. | en |
dc.contributor.author | Дахний А. | ru |
dc.date.accessioned | 2019-06-05T18:59:22Z | |
dc.date.available | 2019-06-05T18:59:22Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Дахній А. Автентичність перед обличчям смерті: танатологічна проблематика у мисленні Мартина Гайдегера і Льва Толстого [Текст] / А. Дахній // Sententiae. – 2012. – № 2. – С. 67-76. | uk |
dc.identifier.issn | 2075-6461 | |
dc.identifier.issn | 2308-8915 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25410 | |
dc.description.abstract | У статті аналізується феномен смерті в інтерпретації екзистенційного мислення. Екзистенційне мислення як міждисциплінарне містить у собі літератур-ний та філософський підходи. Останні ілюструються на прикладі текстів М. Гайдеґера та Л. Толстого. Обидва автори належать до традиції мислення, що сприймає смерть як суттєвий елемент розуміння людського життя. Відпо-відно, на передній план висувається концепт автентичного існування. Крім того, увага фокусується на аспекті смерті Іншого. | uk |
dc.description.abstract | The article analyzes phenomenon of death in the interpretation of existential thinking. Existential thinking, being interdisciplinary, involves both philosophical and literary approaches. This is illustrated by the texts of M. Heidegger and L. Tolstoy. Both authors belong to the tradition of thinking, which receives death as an essential way for the understanding of human life. So the concept of authentic existence moves to the foreground. Besides, attention is focused on the aspect of death of the other. | en |
dc.description.abstract | В статье анализируется феномен смерти в интерпретации экзистенциального мышления. Экзистенциальное мышление, будучи междисциплинарным, включает как философский, так и литературный подходы. Это иллюстрируется текстами М. Хайдеггера и Л. Толстого. Оба автора принадлежат к традиции мышления, которая воспринимает смерть как важнейший способ понимания человеческой жизни. Таким образом, концепция подлинного существования выходит на первый план. Кроме того, внимание сосредоточено на аспекте смерти другого. | ru |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Sententiae. № 2 : 67-76. | en |
dc.relation.uri | https://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/134 | |
dc.subject | Authenticity | en |
dc.subject | Death | en |
dc.subject | Thanatology | en |
dc.subject | Heidegger | en |
dc.subject | Tolstoy | en |
dc.subject | Authentic Existence | en |
dc.subject | Existential Thinking | en |
dc.title | Автентичність перед обличчям смерті: танатологічна проблематика у мисленні Мартина Гайдегера і Льва Толстого | uk |
dc.title.alternative | Authenticity in Face of Death: Thanatological Problematics in the Thinking of M. Heidegger and L. Tolstoy | en |
dc.title.alternative | Аутентичность перед лицом смерти: танатологическая проблематика в мышлении М. Хайдеггера и Л. Толстого | ru |
dc.type | Article | |
dc.relation.references | Басинский П.В.Лев Толстой: бегство из рая. – Москва: АСТ; Астрель, 2010. – 638 c. | ru |
dc.relation.references | Горький М.Лев Толстой // Горький М. Избранное. – Москва: Просвещение, 1983. – C. 123–159. | ru |
dc.relation.references | Гюго В.После дний день приговоренного к смерти. – Москва: FreeFly, 2005. – 176 c. | ru |
dc.relation.references | Канетти Э.Человек нашего столетия. –Москва: Прогресс, 1990. – 474 c. | ru |
dc.relation.references | Перекличка векав.Размышления. Суждения. Высказывания. – Мос ква: Мысль, 1990. – 446 c. | ru |
dc.relation.references | Рільке Р.М.Нотатки Мальте Лавридса Бриґґе. – К.: Грані, 2010. – 294 c. | uk |
dc.relation.references | Толстой Л.Н.Смерть Ивана Ильича. Повести и рассказы. – Ленинград: Художественная література, 1983. – 288 c | ru |
dc.relation.references | Толстой Л.Н.Война и мир, тт. 1-2. – Кишинев:Картя Молдовеняскэ, 1969. – 700 c | ru |
dc.relation.references | Carman T. Authenticity and Asymmetry // Carman T. Heidegger’s Analytic. Interpretation, Discourse, and Authenticity in Being and Time. – Cambridge: University Press, 2003. – P. 264–284. | en |
dc.relation.references | HashiH.Kyoto-Schule-Zen-Heidegger. Komparative Philosophie zur globalen Welt. – Wien: Edition Doppelpunkt,2012. – 230 S. | de |
dc.relation.references | Heidegger M. Sein und Zeit, 16.Auflage. – Tübingen: Max Niemeyer Verlag, 1986. – 445 S. | de |
dc.relation.references | Jamme Ch.Martin Heidegger. Sein und Zeit// Interpretationen. Hauptwerke der Philosophie. 20.Jahrhundert. – Stuttgart: Philipp Reclam, 2003. – S. 101–122. | de |
dc.relation.references | Krafft-Krivanec J. Todesbilder und Sterbensbewältigung. Ein kulturanthropologischer Versuch. – Wien: Passagen Verlag, 2003. – 246 S. | de |
dc.relation.references | Lacina K. Der Tod. – Wien: Facultas, 2009. – 117 S | de |
dc.relation.references | Pöggeler O.Martin Heidegger. Die Philosophie und die Problematik der Interpretation // Grosse Philosophen. Mit einer Einleitung von Andreas Graeser. – Darmstadt: Primus Verlag, 2001.– S. 744–762 | de |
dc.relation.references | Pöltner G.Der Menschentod. – Bemerkungen zu einer angemessenen Fragestellung // Hofer M (Hg.) Über uns Menschen. Philosophische Selbstvergewisserungen –Bielefeld: transcript, 2010. –S. 63–71. | de |
dc.relation.references | Tugendhat E. Über den Tod. – Frankfurt am Main: Suhrkamp, 2006. – 58 S | de |
dc.relation.references | Werfel F. Der Tod des Kleinbürgers. Erzählung. – Stuttgart: Reclam Verlag, 1959. – 69 S. | de |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.22240/sent27.02.067 | |