Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЦиба, В.uk
dc.date.accessioned2019-06-06T08:40:49Z
dc.date.available2019-06-06T08:40:49Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationЦиба В. Глибина різкості, або Перипетії феноменологічної саморефлексії [Текст] / В. Циба // Sententiae. – 2012. – № 2. – С. 208-213.uk
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25442
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему феноменологічного методу крізь призму його застосування для подолання метафізичної відокремленості онтології, епістемології та антропології. Автор показує, що тлумачити феноменологію як підсумок трансценденталізму означає повернутися до до-рефлексивної настанови, що ставить під сумнів універсальність положень феноменології як філософії, позаяк переживання, описувані феноменологом, вимагають рефлексивних засад своєї єдності, а не містять їх у собі. Отже, феноменологічне поняття досвіду (як досвіду свідомості) є суперечливим.uk
dc.description.abstractThe article deals with the problem of phenomenological method. It is examined through its application for overcoming the metaphysical disconnection of ontology, epistemology and anthropology. The author demonstrates that interpreting phenomenology as an outcome of transcendentalism means return to pre-reflective attitude, which challenges universality of the phenomenological philosophy theses. This is so because experiences being described by phenomenologist are non-reflective themselves and that is why they require the reflective origins of their unity. Thus, phenomenological conception of an experience, as the experience of consciousness, is inconsistent.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрена проблема феноменологического метода сквозь призму его применения для преодоления метафизической разобщенности онтологии, эпистемологии и антропологии. Автор показывает, что толковать феноменологию как итог трансцендентализма означает вернуться к дорефлексивной уста-новке и, тем самым, поставить под сомнение универсальность положений феноменологии как философии, поскольку переживания, описываемые феноменологом, требуют рефлексивных начал своего единства, а не содержат их в себе. Следовательно, феноменологическое понятие опыта (как опыта сознания) явля-ется противоречивым.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 2 : 208-213.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/144
dc.subjectPhenomenologyen
dc.subjectMethoden
dc.subjectExperience of Consciousnessen
dc.subjectPre-reflective Attitudeen
dc.titleГлибина різкості, або Перипетії феноменологічної саморефлексіїuk
dc.title.alternativeDepth of Sharpness, or The Twists and Turns of the Phenomenological Self-reflectionen
dc.title.alternativeГлубина резкости, или Перипетии феноменологической саморефлексииru
dc.typeArticle
dc.relation.referencesГусерль Е. Досвід і судження. Дослідження генеалогії логіки / Пер. з нім. і післямова В.Кебуладзе. – К.: ППС-2002, 2009. – 356 с.uk
dc.relation.referencesГуссерль Э. Картезианские размышления / Пер. с нем. Д.В. Скляднева. – СПб.: Наука, 2001. – 320 с.ru
dc.relation.referencesКебуладзе В. Феноменологія досвіду / Відп. ред. А. Лой. –К.: Дух і Літера, 2011. –280 с.uk
dc.relation.referencesЛембек К.-Х.«Естественные мотивы» трансцендентальной установки? К проблеме метода в феноменологии // Феноменологія і філософський метод. – К.: Тандем, 2000. –С. 195–212.ru
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.22240/sent27.02.208


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію