Перепланування магістральної транспортної мережі м. Вінниці з метою її розвантаження
Автор
Швець, В. В.
Галіброда, В. В.
Козюк, Р. Є.
Логоша, О. І.
Shvets, V. V.
Galibroda, V. V.
Koziuk, R. Ye.
Lohosha, O. E.
Дата
2018Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Виконано аналіз транспортної схеми міста Вінниці. Запропоновано ряд організаційно-планувальних заходів, що сприятимуть розвантаженню вулично-дорожньої мережі та підвищення комфортності проживання населення м. Вінниці, великих та середніх міст загалом. Запропонована нова схема руху транспортних потоків, суть якої полягає у зменшенні транспортного руху у житлових районах міста за рахунок обмежень в’їзду на їх територію транзитних транспортних потоків, що забезпечують транспортні кореспонденції не межуючих районів, що зменшить навантаження на районну вулично-дорожню мережу та покращить показники комфортності проживання житлових районів. З метою підвищення безпеки на магістральній вулично-дорожній мережі міста запропоновано виключити наявність пішохідного руху на ній. Виконано аналіз транспортної схеми міста Вінниці. Запропоновано ряд організаційно-планувальних заходів, що сприятимуть розвантаженню вулично-дорожньої мережі та підвищення комфортності проживання населення м. Вінниці, великих та середніх міст загалом. Запропонована нова схема руху транспортних потоків, суть якої полягає у зменшенні транспортного руху у житлових районах міста за рахунок обмежень в’їзду на їх територію транзитних транспортних потоків, що забезпечують транспортні кореспонденції не межуючих районів, що зменшить навантаження на районну вулично-дорожню мережу та покращить показники комфортності проживання житлових районів. З метою підвищення безпеки на магістральній вулично-дорожній мережі міста запропоновано виключити наявність пішохідного руху на ній. The analysis of the transport scheme of the city of Vinnytsia is carried out. A number of organizational and planning measures are proposed that will facilitate the unloading of the road network and increase the comfort of the inhabitants of the city of Vinnytsia, large and medium-sized cities in general. A new scheme of traffic flow is proposed, the essence of which is to reduce traffic flow in residential areas of the city due to restrictions on entry into their territory of transit traffic flows that provide transport correspondence of non-border areas that will reduce the burden on the district road network and improve indicators of living accommodation of residential areas. In order to increase safety on the main street network of the city, it is proposed to exclude the presence of pedestrian traffic on it.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25443