Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШвець, В. В.uk
dc.contributor.authorМазуркевич, І. О.uk
dc.contributor.authorЛук’янець, А. В.uk
dc.contributor.authorShvets, V. V.en
dc.contributor.authorMazurkevich, I. O.en
dc.contributor.authorLukyanets, E. V.en
dc.date.accessioned2019-06-10T10:38:09Z
dc.date.available2019-06-10T10:38:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationШвець В. В. Архітектура як чинник формування іміджу готельного підприємства [Текст] / В. В. Швець, І. О. Мазуркевич, А. В. Лук'янець // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. – 2018. – № 2. – С. 102-106.uk
dc.identifier.issn2311-1437
dc.identifier.issn2311-1429
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25496
dc.description.abstractУ статті висвітлено специфіку появи і діяльності підприємств готельного господарства. Проаналізовано фактори, які впливають на успішність та ефективність функціонування готелів. Досліджено ступінь впливу архітектурних рішень на діяльність готелів та визначено сучасні напрями розвитку підприємств готельного сектору. Одним з основних факторів успішного функціонування закладів готельної справи є архітектурно-планувальна організація споруд готелів. Адже виразне планування готельних споруд, суттєво виділяє їх на фоні споруд іншого функціонального профілю. Архітектура готелю певною мірою виступає його саморекламою. Особливості архітектури відіграють важливу роль культурно-естетичного фактору забудови території - споруда готелю гармонійно доповнює місцевий архітектурний колорит або створює архітектурну протилежність локальному архітектурному плануванню і певний естетичний дискомфорт. Актуальність цього питання посилюється саме тоді, коли виникає потреба в архітектурному осмисленні історичної специфіки у містобудівному середовищі. Розвиток форми будівлі готелю - заїжджого двору - протягом всієї історії показує, як тісно цей вид архітектури пов'язаний з розвитком суспільного життя. У періоди її розквіту створюються будівлі з накладною та багатою формою, в періоди застою - майже єдиною формою є примітивне покриття. Крім того, не всі наявні відомості про стан готельної справи в різні епохи можуть бути доповнені планами і малюнками будівель заїжджих дворів того періоду.uk
dc.description.abstractВ статье освещена специфика появления и деятельности предприятий гостиничного хозяйства. Проанализированы факторы, влияющие на успешность и эффективность функционирования фирмы. Исследована степень влияния архитектурных решений на деятельность гостиниц и определены современные направления развития предприятий гостиничного сектора. Одним из основных факторов успешного функционирования учреждений гостиничного дела является архитектурно-планировочная организация сооружений отелей. Ведь выразительное планирования гостиничных сооружений, существенно выделяет их на фоне сооружений другого функционального профиля. Архитектура отеля в определенной степени выступает его саморекламой. Особенности архитектуры играют важную роль культурно-эстетического фактора застройки территории – здание гостиницы гармонично дополняет местный архитектурный колорит или создает архитектурную противоположность локальному архитектурному планированию и определенный эстетический дискомфорт. Актуальность этого вопроса усиливается именно тогда, когда возникает потребность в архитектурном осмыслении исторической специфики в градостроительной среде. Развитие формы здания гостиницы – постоялого двора – в течение всей истории показывает, как тесно этот вид архитектуры связан с развитием общественной жизни. В периоды ее расцвета создаются здания накладной и богатой формы, в периоды застоя – почти единственной формой является примитивное покрытия. Кроме того, не все имеющиеся сведения о состоянии гостиничного дела в разные эпохи могут быть дополнены планами и рисунками зданий постоялых дворов того периода.ru
dc.description.abstractThe article outlines the specifics of the appearance and activity of the hotel industry enterprises. The factors influencing the performance and efficiency of hotels functioning are analyzed. The degree of influence of architectural decisions on the activity of hotels is investigated and modern directions of development of enterprises of the hotel sector are determined. One of the main factors in the successful functioning of the hotel business is the architectural and planning organization of hotel facilities. After all, the distinct planning of hotel buildings, significantly allocates them to the background of buildings of another functional profile. The architecture of the hotel to some extent serves its self-promotion. The peculiarities of architecture play an important role in the cultural and aesthetic factor of the development of the territory - the hotel's structure harmoniously complements the local architectural flavor or creates an architectural contrast to the local architectural planning and certain aesthetic discomfort. The urgency of this issue is intensified when there is a need for an architectural understanding of historical specificity in the urban environment. The development of the shape of the hotel building - the inn the courtyard - throughout history shows how closely this type of architecture is associated with the development of public life. In the periods of its heyday buildings are constructed with an invoice and a rich form, during periods of stagnation - almost the only form is a primitive coating. In addition, not all available information about the state of the hotel business in different epochs can be supplemented by plans and drawings of buildings of visiting courtyards of that period.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofСучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. № 2 : 102-106.uk
dc.relation.urihttps://stmkvb.vntu.edu.ua/index.php/stmkvb/article/view/593
dc.subjectархітектураuk
dc.subjectготельuk
dc.subjectготельна справаuk
dc.subjectархітектурні рішенняuk
dc.subjectспорудаuk
dc.subjectархитектураru
dc.subjectотельru
dc.subjectгостиничное делоru
dc.subjectархитектурные решенияru
dc.subjectсооружениеru
dc.subjectarchitectureen
dc.subjecthotelen
dc.subjecthotel businessen
dc.subjectarchitectural decisionsen
dc.subjectconstructionen
dc.titleАрхітектура як чинник формування іміджу готельного підприємстваuk
dc.title.alternativeArchitecture as a factor of the forming of the image of the hotel businessen
dc.title.alternativeАрхитектура как фактор формирования имиджа гостиничного предприятияru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc728.51
dc.relation.referencesКозакова О. Архітектура готелів на території Західної України: витоки і розвиток / Олена Козакова. // Молоді дослідники. – 2013. – №20. – С. 185–197.uk
dc.relation.referencesРічний звіт ЮНВТО [Електронний ресурс] // Всесвітня туристична організація. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://www2.unwto.org/annual-reports.uk
dc.relation.referencesТренди в архітектурі готелів [Електронний ресурс] // Welcome times. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://welcometimes.ru/opinions/trendy-v-arhitekture-oteley.uk
dc.relation.referencesВ Китае построят отель в виде гигантского камня аметиста [Електронний ресурс] // ProHotelia. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://prohotelia.com/2015/02/the-amethyst-hotel.ru
dc.relation.referencesЕкоготель в мегаполісі: особливості проекту [Електронний ресурс] // HoReCaMagazine. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: http://www.horeca-magazine.ru/article/5866/.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2311-1429-2018-2-102-106


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію