Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКузнецов, В.ru
dc.contributor.authorKuznetsov, V.en
dc.contributor.authorКузнєцов, В.uk
dc.date.accessioned2019-06-11T07:32:08Z
dc.date.available2019-06-11T07:32:08Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationКузнецов В. Просвещение и онтология. Просвещения автохтонные: Европа [Текст] / В. Кузнецов // Sententiae. – 2013. – № 1. – С. 120-137.ru
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25531
dc.description.abstractДана стаття відкриває цикл статей, присвячений онтологічним аспектам феномена Просвітництва. Останнє розглядається як внутрішньоцивілізаційний механізм, призначений для маніпулювання буттям (усталення в бутті / позбавлення або послаблення буття). Порівнюючи автохтонні й запозичені Просвітництва, автор намагається простежити деякі закономірності взаємодії онтологізувальних механізмів просвітницького типу з аналогічними механізмами інших типів. В першій статті аналізуються ідеї власного європейського Просвітництва від Античності до Постмодерну.uk
dc.description.abstractThis article opens a cycle of articles devoted to the ontological aspects of the phenomenon of Enlightenment. The Enlightenment is treated as an internal mechanism of civilization designed to manipulate being (establishment in being – deprivation or attenuation of being). Comparing autochthonous and borrowed Enlightenments, the author tries to trace some patterns of interactions of ontologizing mechanisms of the enlightenmental type and to compare them with the similar mechanisms of different types. In the first article the author analyses the ideas of autochthonous European Enlightenment from Antiquity to Post-Modern.en
dc.description.abstractЭта статья открывает цикл статей, посвященных онтологическим аспектам феномена Просвещения. Просвещение рассматривается как внутренний механизм цивилизации, предназначенный для манипулирования существом (установление в бытии - лишение или ослабление бытия). Сравнивая автохтонные и заимствованные просветления, автор пытается проследить некоторые закономерности взаимодействия онтологизирующих механизмов просветительного типа и сравнить их с аналогичными механизмами разных типов. В первой статье автор анализирует идеи автохтонного европейского просвещения от античности до постмодерна.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 1 : 120-137.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/154
dc.subjectонтологіяuk
dc.subjectПросвітництвоuk
dc.subjectзапозичені Просвітництваuk
dc.subjectавтохтонні Просвітництваuk
dc.subjectонтологізаційний механізмuk
dc.subjectвнутрішньоцивілізаційний механізмuk
dc.subjectontologyen
dc.subjectEnlightenmenten
dc.subjectborrowed Enlightenmentsen
dc.subjectautochthonous Enlightenmentsen
dc.subjectontologizing mechanismen
dc.subjectinternal mechanisms of civilizationen
dc.titleПросвещение и онтология. Просвещения автохтонные: Европаru
dc.title.alternativeEnlightenment and Ontology. Autochthonous Enlightenments: Europeen
dc.title.alternativeПросвітництво та онтологія. Просвітництва автохтонні: Європаuk
dc.typeArticle
dc.relation.referencesАнтичная Греция. Проблемы развития полиса: в 2 т. / отв. ред. Е. С. Голубцова. – М.: Наука, 1983. Аристотель. Сочинения: в 4 т. / пер. с древнегреч. – М.: Мысль, 1976–1983.ru
dc.relation.referencesБаумейстер А. Статьи из «Энциклопедии эпистемологии и философии науки» // Sententiae. – 2009. – № 2 (XXI). – С. 217–447.ru
dc.relation.referencesБэкон Ф. Сочинения в двух томах. – 2-е изд. – М.: Мысль, 1977–1978.ru
dc.relation.referencesГаджикурбанова П. А. Аристотель и стоики о природе добродетели [Электронный ресурс]. – Режим доступа к тексту: http://ethicscenter.ru/biblio/SK/gadzhikurbanova.htmlru
dc.relation.referencesГаджикурбанова П. А. Специфика стоической трактовки добродетели (понятие «надлежа-щего по обстоятельствам») // Этическая мысль. – Вып. 5. – М.: ИФ РАН, 2004. – [Эле-ктронный ресурс]. – Режим доступа к тексту: http://ethics.iph.ras.ru/em/em5/10.htmlru
dc.relation.referencesГайденко П. П. Понимание бытия в античной и средневековой философии // Античность как тип культуры: сб. статей / отв. ред. А. Ф. Лосев. – М.: Наука, 1988. – С. 284–307.ru
dc.relation.referencesГомілко О. Беконівське очищення досвіду в модерній програмі десоматизації буття // Sententiae. – 2004. – № 2 (XI). – С. 62–72.uk
dc.relation.referencesГьосле В. Практична філософія в сучасному світі. – К.: Лібра, 2003. – 248 с.uk
dc.relation.referencesДиоген Лаэртский. О жизни, учениях и изречениях знаменитых философов / пер. с древнег-реч. М. Л. Гаспарова. – М.: Мысль, 1979. – 620 с.ru
dc.relation.referencesЕрофеева К. Л. Идеал Просвещения и современность: разочарования и перспективы // Соловьевские исследования. – 2010. – Вып. 2 (26). – С. 90–96.ru
dc.relation.referencesИстория древнего мира. Ранняя древность / отв. ред. И. М. Дьяконов. – М.: Наука, 1982. – 390 с. с карт.ru
dc.relation.referencesИстория древнего мира. Расцвет древних обществ / отв. ред. И. С. Свенцицкая. – М.: Наука, 1982a. – 576 с. с карт.ru
dc.relation.referencesКузнецов В. Г. Маркиз де Сад: онтология садизма. Статья первая. Сад первобытный // Sententiae. – 2003–2004. – № 1–2, 1 (VIII–X). – С. 77–95.ru
dc.relation.referencesКузнецов В. Г. Маркиз де Сад: онтология садизма. Статья вторая. Сад гностический // Sententiae. – 2004. – № 2 (XI). – С. 44–61.ru
dc.relation.referencesКузнецов В. Г. Под игом женщины: просвещенческая диалектика власти Природы и власти над Природой // Sententiae. – 2005. – № 1 (XII). – С. 104–123.ru
dc.relation.referencesКузнецов В. Г. Просвещение у пределов: метаморфозы мужественности и женственности // Sententiae. – 2005a. – № 2 (XIII). – С. 168–187.ru
dc.relation.referencesКузнецов В. Г. Френсис Бэкон и формирование классической просвещенческой парадигмы Нового времени // Sententiae. – 2006. – № 1–2 (XIV–XV). – С. 89–113.ru
dc.relation.referencesКураев А. Традиция, Догмат, Обряд. Апологетический очерк. – М.: Изд-во Братства Святителя Тихона, 1995. – 416 с.ru
dc.relation.referencesЛейбин В. М. Фрейд, психоанализ и современная западная философия. – М.: Политиздат, 1990. – 397 с.: фот.ru
dc.relation.referencesМаркс К., Энгельс Ф. Сочинения – 2-е изд.ru
dc.relation.referencesНекрасова Н. А., Некрасов С. И., Садикова О. Г. Тематический философский словарь: Учебное пособие. – М.: МГУ ПС (МИИТ), 2008. – [Электронный ресурс]. – Режим до-ступа к тексту: http://www.terme.ru/dictionary/907/word/prosveschenieru
dc.relation.referencesНерушева Л. Г. «Я ем пепел, как хлеб…» Карл Маркс – ветхозаветный пророк // Союз писателей. – Б. г. – № 5. – С. 192–206.ru
dc.relation.referencesПанич О. Філософія вчинку Бахтіна в контексті антиметафізичних проектів пізньомодерної європейської філософії // Sententiae. – 2012 – № 2 (XXVII). – С. 5–17.uk
dc.relation.referencesПлатон. Собрание сочинений: в 4 т. / пер. с древнегреч. – М.: Мысль, 1990–1994. Прокопенко В. Діалог «Феаг» і його місце в освітній філософії Платона // Філософська думка. – 2012. – № 1. – С. 59–76.uk
dc.relation.referencesПросвещение // Философский энциклопедический словарь / Ред.-сост. Е. Ф. Губский и др. – М.: ИНФРА-М, 2005. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа к тексту: http://xn--80aa5baeer3bzc.xn--p1ai/lagry/philosophy/filosofskij_ehnciklopedicheskij_slovar'__red_-sost__e_f__gubskij__g_v__korableva__v_a__lutchenko__m___infra-m__2005__576_s_18.htmlru
dc.relation.referencesРеале Д. Вступ до прочитання «Бенкету» Платона // Платон. Бенкет / перекл. з давньогрець-кої і коментарі Уляна Головач. – Львів: Видавництво Українського Католицького Університету, 2005. – С. IX–XLIV.uk
dc.relation.referencesСенека Луций Анней. Нравственные письма к Луцилию / пер. с лат. – М.: Наука, 1977. – 383 с.ru
dc.relation.referencesТитаренко И.Н. Философия Луция Аннея Сенеки и ее связь с учением Ранней Стои. – Ростов н/Д: Изд-во СКНЦ ВШ, 2002. – 272 с.ru
dc.relation.referencesФилософия эпохи ранних буржуазных революций / ред. Ойзерман Т. И. и др. – М.: Наука, 1983. – 583 с.ru
dc.relation.referencesФролов Э. Д. Огни Диоскуров. Античные теории переустройства общества и государства. – Л.: Изд-во ЛГУ, 1984. – 192 с.ru
dc.relation.referencesХайдеггер М. Время и бытие: Статьи и выступления / пер. с нем. В. В. Бибихина. – М.: Республика, 1993. – 447 с.ru
dc.relation.referencesЧанышев А. Н. Курс лекций по древней философии. – М.: Высш. шк., 1981. – 374 с.ru
dc.relation.referencesШкуринов П. С. Философия России XVIII века: Учеб. пособие для вузов. – М.: Высш. шк., 1992. – 256 с.ru
dc.relation.referencesШоню П. Цивилизация классической Европы / пер. с фр. В. Бабинцева. – Екатеринбург: У-Фактория, 2005. – 608 с.ru
dc.relation.referencesMarx K. Ökonomisch-philosophische Manuskripte aus dem Jahre 1844 // K. Marx u. F. Engels. Werke. – Ergänzungsband, 1. Teil. – Berlin (DDR): Dietz Verlag, 1968. – S. 465–588.
dc.relation.referencesSeneca. Ad Lucilium epistulae morales in three volumes with an English translation by R. M. Gummere. – V. I. – Cambridge, Massachusetts: Harvard University Press; London: William Heinemann LTD, MCMLXXIX. – XV, 467 p.
dc.relation.referencesSeneca. Ad Lucilium epistulae morales in three volumes with an English translation by R. M. Gummere. – V. II. – London: William Heinemann; New York: G. P. Putnam’s Sons, MCMXX. – VI, 480 p.
dc.relation.referencesSeneca. Ad Lucilium epistulae morales in three volumes with an English translation by R. M. Gummere. – V. III. – London: William Heinemann; New York: G. P. Putnam’s Sons, MCMXXV. – VI, 463.
dc.relation.referencesThe Works of Francis Bacon, baron of Verulam, viscount St. Albans, and Lord High Chancellor of England, 15 vol. / collected and edited by J. Spedding, R. L. Ellis and D. D. Heath. – Boston: Houghton, Mifflin and Company; Cambridge: The Riverside Press, 1990.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.22240/28.01.120


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію