Удосконалення управління маркетинговою діяльністю на виробничих підприємствах (на прикладі прниватного підприємства "Ремонтно-монтажний комбінат "ТОРГТЕХНІКА")
Анотації
В магістерській кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні та практичні питання управління маркетинговою діяльністю на виробничих підприємствах. Розглянуто сутність понять: маркетинг, маркетингові стратегії, маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю, економічна ефективність тощо. Досліджено діяльність конкретного підприємства пакувальної – галузі приватного підприємства «Торгтехніка-Пак».
Розроблено рекомендації з удосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах. In master's degree qualifying work the theoretical and practical questions of management marketing activity are considered on productive enterprises. Essence of concepts is considered: marketing, marketing strategies, marketing activity, management marketing activity, economic efficiency and others like that. Activity of concrete enterprise of packing - industries of private enterprise is investigational «TORGTEXNICA-PAC».
Recommendations are worked out from the improvement of management marketing activity on enterprises.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25846