Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorКозловський, В. О.uk
dc.contributor.authorГончар, С. О.uk
dc.date.accessioned2019-06-14T09:33:54Z
dc.date.available2019-06-14T09:33:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationУдосконалення управління маркетинговою діяльністю на виробничих підприємствах (на прикладі прниватного підприємства "Ремонтно-монтажний комбінат "ТОРГТЕХНІКА") [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. С. О. Гончар ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет менеджменту та інформаційної безпеки ; Кафедра менеджменту, маркетингу та економіки. - Електронні текстові дані (1 файл: 1,21 Мбайт). - Вінниця, 2018. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25846
dc.descriptionКерівник: канд. екон. наук, проф. Козловський В. О.uk
dc.description.abstractВ магістерській кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні та практичні питання управління маркетинговою діяльністю на виробничих підприємствах. Розглянуто сутність понять: маркетинг, маркетингові стратегії, маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю, економічна ефективність тощо. Досліджено діяльність конкретного підприємства пакувальної – галузі приватного підприємства «Торгтехніка-Пак». Розроблено рекомендації з удосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах.uk
dc.description.abstractIn master's degree qualifying work the theoretical and practical questions of management marketing activity are considered on productive enterprises. Essence of concepts is considered: marketing, marketing strategies, marketing activity, management marketing activity, economic efficiency and others like that. Activity of concrete enterprise of packing - industries of private enterprise is investigational «TORGTEXNICA-PAC». Recommendations are worked out from the improvement of management marketing activity on enterprises.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectдіяльність маркетинговаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectуправління підприємствомuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subject073
dc.titleУдосконалення управління маркетинговою діяльністю на виробничих підприємствах (на прикладі прниватного підприємства "Ремонтно-монтажний комбінат "ТОРГТЕХНІКА")uk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію