Математична модель та методи управління інноваційною привабливістю підприємств харчової промисловості (на прикладі приватного акціонерного товариства "Мурованокуриловецький завод мінеральної води "Регіна")
Анотації
У магістерській роботі було розглянуто теоретичні та практичні аспекти інноваційної привабливості на вітчизняних підприємствах. Вивчено переваги та недоліки існуючих підходів до оцінювання інноваційної привабливості підприємства. Проаналізовано та оцінено основні фінансово-економічні показники господарської діяльності Мурованокуриловецького заводу «Регіна». Для оцінювання рівня інноваційної привабливості підприємства було розроблено відповідну математичну модель на базі нечіткої логіки. Для підвищення рівня інноваційної привабливості підприємства складено комплексно-цільову програму засобами СППР «Солон-2», на основі якої запропоновано шляхи покращення інноваційної привабливості досліджуваного підприємства. In the master's thesis the theoretical and practical aspects of innovative attractiveness at domestic enterprises were considered. The advantages and disadvantages of existing approaches to assessing the innovative attractiveness of the enterprise were studied. The main financial and economic indicators of the economic activity of the Murovanakurilovka plant "Regina" were analyzed and evaluated. To assess the level of innovation attractiveness of the enterprise, an appropriate mathematical model based on fuzzy logic was developed. To increase the level of innovative attractiveness of the company, a comprehensive program was developed by means of SPPR Solon-2, on the basis of which the ways of improving the innovative attractiveness of the investigated enterprise were proposed.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25849