Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКашканов, А. А.uk
dc.date.accessioned2019-06-17T19:22:54Z
dc.date.available2019-06-17T19:22:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКашканов А. А. Невизначеність вихідних даних та її вплив на результати дослідження параметрів руху учасників ДТП [Текст] / Кашканов, А. А // Вісник машинобудування та транспорту. – 2018. – № 2. – С. 35-44.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25862
dc.description.abstractЦілеспрямоване управління підвищенням ефективності та об’єктивності експертних досліджень дорожньо-транспортних пригод (ДТП), застосування сучасних інструментальних засобів збору, обробки, зберігання та передачі даних з місця ДТП, засобів обчислювальної техніки дозволяє досягнути більш високого рівня продуктивності праці автотехнічних експертів. Встановлення обставин та механізму взаємодії учасників руху при експертизі ДТП характеризується багатофакторністю моделей та нелінійністю зв’язків вхідних та вихідних параметрів. Тому є важливим реалістичне моделювання цих процесів з врахуванням максимальної кількості факторів впливу, яке дозволить не тільки мінімізувати час та вартість експертних досліджень, але й підвищить їх об’єктивність.У статті проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку автотехнічної експертизи ДТП, розглянуто питання обчислення похибок та обробки результатів вимірювань при проведенні експертиз дорожньо-транспортних пригод на прикладі визначення параметрів повороту та величини зупинного шляху автомобіля. При моделюванні визначено межі зміни похибки розрахунку зупинного шляху автотранспортних засобів та відхилення транспортного засобу в напрямку перпендикулярному початковому напрямку руху від коефіцієнта зчеплення коліс з дорогою.У висновках подано результати аналізу проблем удосконалення якості розслідування та проведення автотехнічних експертиз ДТП.uk
dc.description.abstractЦеленаправленное управление повышением эффективности и объективности экспертных исследований дорожно-транспортных происшествий (ДТП), применение современных инструментальных средств сбора, обработки, хранения и передачи данных с места ДТП, средств вычислительной техники позволяет достичь более высокого уровня производительности труда автотехнических экспертов. Установление обстоятельств и механизма взаимодействия участников движения при экспертизе ДТП характеризуется многофакторностью моделей и нелинейностью связей входных и выходных параметров. Поэтому важно реалистичное моделирование этих процессов с учетом максимального количества факторов влияния, которое позволит не только минимизировать время и стоимость экспертных исследований, но и повысит их объективность.В статье проанализировано современное состояние и тенденции развития автотехнической экспертизы ДТП, рассмотрены вопросы вычисления погрешностей и обработки результатов измерений при проведении экспертиз ДТП на примере определения параметров поворота и величины остановочного пути автомобиля. При моделировании определены границы изменения погрешности расчета остановочного пути автотранспортных средств и отклонения транспортного средства в направлении перпендикулярном начальному направлению движения от коэффициента сцепления колес с дорогой.В заключении представлены результаты анализа проблем совершенствования качества расследования и проведения автотехнических экспертиз ДТП.ru
dc.description.abstractPurposeful management of improving the efficiency and objectivity of expert studies of road traffic accidents, the use of modern tools for collecting, processing, storing and transmitting data from the accident scene, computer equipment allows us to achieve a higher level of productivity of auto-technical experts. Establishing the circumstances and the mechanism of interaction of participants in the movement during the examination of accidents is characterized by the multifactorial nature of the models and the nonlinearity of the connections between the input and output parameters. Therefore, it is important to realistic simulation of these processes, taking into account the maximum number of influence factors, which will not only minimize the time and cost of expert research, but also increase their objectivity.The article analyzes the current state and trends in the development of auto technical expertise of road accidents, addresses the issues of calculating errors and processing measurement results during road crash examinations using the example of determining the rotation parameters and the stopping distance of a car. In the simulation, the boundaries of the change in the calculation error of the stopping distance of vehicles and the deviation of the vehicle in the direction perpendicular to the initial direction of motion from the coefficient of adhesion of wheels to the road are determined.The conclusion presents the results of the analysis of the problems of improving the quality of the investigation and conducting autotechnical examinations of accidents.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 2 : 35-44.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/132
dc.subjectсистема водій–автомобіль–дорога–середовищеuk
dc.subjectневизначеність данихuk
dc.subjectпідвищення ефективностіuk
dc.subjectоб’єктивність прийняття рішеньuk
dc.subjectекспертиза дорожньо-транспортних пригодuk
dc.subjectсистема водитель–автомобиль–дорога–средаru
dc.subjectнеопределенность данныхru
dc.subjectповышение эффективностиru
dc.subjectобъективность принятия решенийru
dc.subjectэкспертиза дорожно-транспортных происшествийru
dc.subjectdriver-car-road-environment systemen
dc.subjectdata uncertaintyen
dc.subjectincrease in efficiencyen
dc.subjectobjective decision-makingen
dc.subjectexamination of road accidentsen
dc.titleНевизначеність вихідних даних та її вплив на результати дослідження параметрів руху учасників ДТПuk
dc.title.alternativeНеопределенность исходных данных и ее влияние на результаты исследования параметров движения участников ДТПru
dc.title.alternativeThe uncertainty of the original data and its impact on the results of the study parameters of the movement of participants in an accidenten
dc.typeArticle
dc.identifier.udc656.13.084
dc.relation.referencesТуренко А. М. Автотехнічна експертиза. Дослідження обставин ДТП : підручник для вищих навчальних закладів / А. М. Туренко, В. І. Клименко, О. В. Сараєв, С. В. Данець. – Харків : ХНАДУ, 2013. – 320 с.uk
dc.relation.referencesКашканов В.А. Інтелектуальна технологія ідентифікації коефіцієнта зчеплення при автотехнічній експертизі ДТП : монографія / В.А. Кашканов, В.М. Ребедайло, А.А. Кашканов, В.П. Кужель. – Вінниця : ВНТУ, 2011. – 128 с.uk
dc.relation.referencesЭкспертиза ДТП: методы и технологии / С. А. Евтюков, Я. В. Васильев. – СПб. : СПбГАСУ, 2012. – 310 с.ru
dc.relation.referencesFranck, H. Mathematical methods for accident reconstruction: a forensic engineering perspective / H. Franck, D. Franck. – Boca Raton : CRC Press, 2009. – 328 p.en
dc.relation.referencesStruble, D. Automotive accident reconstruction: practices and principles / Donald E. Struble. – Boca Raton : CRC Press, 2013. – 498 p.en
dc.relation.referencesSteffan H. Accident reconstruction methods / H. Steffan // Vehicle System Dynamics. – 2009. – V.47. – Is. 8: State of the art papers of the 21st IAVSD symposium. – P. 1049–1073.en
dc.relation.referencesТартаковский Д. Ф. Проблемы неопределенности данных при экспертизе дорожно-транспортных происшествий / Д. Ф. Тартаковский. – СПб. : Юридический центр Пресс, 2006. – 268 с.ru
dc.relation.referencesКужель В. П. Методика зменшення невизначеності в задачах автотехнічної експертизи ДТП при ідентифікації дальності видимості дорожніх об’єктів в темну пору доби : монографія / В. П. Кужель, А. А. Кашканов, В. А. Кашканов. – Вінниця : ВНТУ, 2010. – 200 с.uk
dc.relation.referencesКашканов А. А. Оцінка експлуатаційних гальмових властивостей автомобілів в умовах неточності вихідних даних : монографія / А. А. Кашканов, В. М. Ребедайло, В. А. Кашканов. – Вінниця : ВНТУ, 2010. – 148 с.uk
dc.relation.referencesКашканов А. А. Концептуальні засади підвищення ефективності автотехнічної експертизи ДТП / А. А. Кашканов // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Автомобіле- та тракторобудування. – 2015. – № 8 (1117). – С. 89–95.uk
dc.relation.referencesInternational Vocabulary of Metrology – Basic and general concept and associated terms (VIM). Guide JCGM 200:2012. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.bipm.org/utils/ common/documents/jcgm/ JCGM_200_2012.pdf (дата звернення 11.09.2018). – Назва з екрана.en
dc.relation.referencesКлепик Н. К. Статистическая обработка эксперимента в задачах автомобильного транспорта : учебное пособие / Н. К. Клепик . – Волгоград : ВГТУ, 1995. – 96 с.ru
dc.relation.referencesРуководство ЕВРАХИМ/СИТАК. Количественное описание неопределенности в аналитических измерениях. – 2-е издание. – СПб. : ВНИИМ им. Д. И. Менделеева, 2002. – 149 с.ru
dc.relation.referencesРабота автомобильной шины / В. И. Кнороз, Е. В. Кленников, И. П. Петров [и др.] ; под. ред. В. И. Кнороза. – М.: Транспорт, 1976. – 238 с.ru
dc.relation.referencesВахидов У. Ш. Некоторые вопросы математического моделирования криволинейногодвижения транспортных средств / У. Ш. Вахидов, Ю. И. Молев, Д. Н. Прошин // Приоритеты развития отечественного автотракторостроения и подготовки инженерных и научных кадров : материалы 65-й Международной научно-технической конференции и Ассоциации автомобильных инженеров (ААИ) Международного научного симпозиума «Автотракторостроение – 2009». – Книга 4. – М. : МГТУ «МАМИ», 2009. – С. 39–45.ru
dc.relation.referencesДубовой В. М. Моделі прийняття рішень в управлінні розподіленими динамічнимисистемами : монографія / В. М. Дубовой, О. О. Ковалюк. – Вінниця : Універсум-Вінниця, 2008. – 185 с.uk
dc.relation.referencesДубовой В. М. Ідентифікація та моделювання технологічних об’єктів і систем керування :навчальний посібник / В. М. Дубовой. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – 308 с.uk
dc.relation.referencesВасілевський О. М. Основи теорії невизначеності вимірювань : підручник / О. М. Васілевський, В. Ю. Кучерук, Є. Т. Володарський. – Вінниця : ВНТУ, 2015. – 230 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію