Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПодригало, М. А.uk
dc.contributor.authorБажинов, О. В.uk
dc.contributor.authorКайдалов, Р. О.uk
dc.contributor.authorГлущенко, В. В.uk
dc.contributor.authorКудімов, С. А.uk
dc.date.accessioned2019-06-19T17:55:18Z
dc.date.available2019-06-19T17:55:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationСинтез раціональних законів управління розподілом крутних моментів між осями при розгоні автомобіля [Текст] / М. А. Подригало, О. В. Бажинов, Р. О. Кайдалов [та ін.] // Вісник машинобудування та транспорту. – 2018. – № 2. – С. 85-91.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25902
dc.description.abstractВ статті запропоновано підхід до забезпечення стійкості при розгоні повнопривідного електромобіля (автомобіля обладнаного комбінованою енергетичною установкою з електроприводом ведучих коліс) за рахунок перерозподілу величини крутних моментів між колесами передньої і задньої осей автомобіля. Визначено раціональний закон роздільного управління електродвигунами приводу передніх і задніх коліс, що забезпечує курсову стійкість електромобіля при розгоні. Для цього було визначено коефіцієнт розподілу сумарної дотичної реакції на колеса передньої осі, ідеальний за умовою збереження стійкості. На основі ідеального коефіцієнта розподілу сумарної дотичної реакції на колеса передньої осі визначено крутні моменти для електродвигунів коліс передньої і задньої осей автомобіля. Запропонована блок-схема роздільного управління електродвигунами приводу передніх і задніх коліс, при інтегруванні її в систему управління розгоном електромобіля (автомобіля обладнаного комбінованою енергетичною установкою з електроприводом ведучих коліс), дозволяє забезпечити стійкість автомобіля при розгоні.uk
dc.description.abstractВ данной статье предложен подход к обеспечению устойчивости при разгоне полноприводного электромобиля (автомобиля оборудованного комбинированной энергетической установкой с электроприводом ведущих колес) за счет перераспределения величины крутящих моментов между колесами передней и задней осей автомобиля. Определен рациональный закон раздельного управления электродвигателями привода передних и задних колес, что обеспечивает курсовую устойчивость электромобиля при разгоне. Для этого были определены коэффициент распределения суммарной касательной реакции на колеса передней оси, идеальный по условию сохранения устойчивости. На основе идеального коэффициента распределения суммарной касательной реакции на колеса передней оси определены крутящие моменты для электродвигателей колес передней и задней осей автомобиля.Предложенная блок-схема раздельного управления электродвигателями привода передних и задних колес, при интегрировании ее в систему управления разгоном автомобиля (автомобиля оборудованного комбинированной энергетической установкой с электроприводом ведущих колес), позволяет обеспечить устойчивость автомобиля при разгоне.ru
dc.description.abstractIn this article an approach is proposed to ensure stability in the dispersal of a four-wheel drive electric vehicle (a car equipped with a combined power unit with an electric drive of the driving wheels) due to the redistribution of the torque values between the wheels of the front and rear axles of the car. The rational law of separate control of electric motors of the drive of the front and rear wheels is determined, which provides the course stability of the electric vehicle during acceleration. For this purpose, the coefficient of distribution of the total tangential response to the front axle wheels was determined, which is ideal for the preservation of stability. On the basis of the ideal coefficient of distribution of the total tangential response to the wheels of the front defined torque for the electric motors of the wheels of the front and rear axles of the car.The proposed block diagram of the separate control of electric motors of the drive of the front and rear wheels allows it to be further integrated into the control system for dispersal of an electric vehicle (a car equipped with a combined power unit with an electric drive of driving wheels).en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 2 : 85-91.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/141
dc.subjectелектроавтомобільuk
dc.subjectавтомобіль з комбінованою енергетичною установкоюuk
dc.subjectстійкість рухуuk
dc.subjectприскоренняuk
dc.subjectшвидкістьuk
dc.subjectкрутний моментuk
dc.subjectэлектроавтомобильru
dc.subjectавтомобиль с комбинированной энергетической установкойu
dc.subjectустойчивость движенияru
dc.subjectускорениеru
dc.subjectскоростьru
dc.subjectкрутящий моментru
dc.subjectelectric caren
dc.subjectcar withen
dc.subjectstability of movementen
dc.subjectaccelerationen
dc.subjectspeeden
dc.subjecttorqueen
dc.titleСинтез раціональних законів управління розподілом крутних моментів між осями при розгоні автомобіляuk
dc.title.alternativeСинтез рациональных законов управления распределения крутящих моментів между осями при разгоне автомобиляru
dc.title.alternativeSynthesis of rational legislation of the management by rolling the brake moments between the wheels in the cars of the automobileen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc629.017
dc.relation.referencesБажинов О. В. Конверсія легкового автомобіля в гібридний / О. В. Бажинов, В. Я. Двадненко, М. Хакім. – Х. : ХНАДУ, 2014. – 160 с.uk
dc.relation.referencesЧудаков Е. А. Теория автомобиля / Е. А. Чудаков. – М. : Машгиз, 1950. – 343 с.ru
dc.relation.referencesИларионов В. А. Эксплуатационные свойства автомобиля / В. А. Иларионов. – М. : Машиностроение, 1966. – 280 с.ru
dc.relation.referencesПодригало М. А. Устойчивость автомобиля против заноса в тяговом режиме движения / М. А. Подригало, Д. М. Клец // Автомобильная промышленность. – 2009. – № 12. – С. 23–26ru
dc.relation.referencesЕксплуатаційні властивості автотранспортних засобів : в 3 ч. Ч 3. навчальний посібник / В. П. Сахно, В. М. Поляков, А. В. Костенко [та ін.]. – Д. : ЛАНДОН-XXI, 2015. – 400 с.uk
dc.relation.referencesКлец Д. М. Вплив експлуатаційних факторів та технічного стану автомобіля на його стійкість проти заносу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд тех. наук / Клец Дмитро Михайлович ХНАДУ. – Х., 2009. – 20 с.uk
dc.relation.referencesГібридні автомобілі / О. В. Бажинов, О. П. Смирнов, С. А. Серіков [та ін.]. – Х. : ХНАДУ, 2014. – 160 с.uk
dc.relation.referencesДинамічні властивості і стабільність функціонування автотранспортних засобів / Д. В. Абрамов, Н. М. Подригало, М. А. Подригало [та ін.]. – Х. : ХНАДУ, 2014. – 204 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію