Покращення якості обслуговування клієнтів станції технічного обслуговування автомобілів фізичної особи-підприємця «Волинець Віктор Миколайович» за рахунок сучасних технологій 3D графіки
Анотації
Предметом магістерської кваліфікаційної роботи є розробка методів застосування тривимірної графіки на СТО з метою підвищення якості обслуговування клієнтів.
Робота складається з п’яти частин:
1. Науково-технічне обґрунтування доцільності застосування тривимірної графіки для підвищення якості обслуговування клієнтів СТОА ФОП «Волинець Віктор Миколайович» м. Вінниця.
2. Технологічний розрахунок станції технічного обслуговування.
3. Застосування тривимірної графіки для підвищення якості обслуговування клієнтів станції технічного обслуговування.
4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях.
5. Розрахунок економічної ефективності проектних розробок.
Метою даної кваліфікаційної роботи є підвищення якості обслуговування клієнтів станції технічного обслуговування автомобілів фізичної особи-підприємця «Волинець Віктор Миколайович» м. Вінниця за рахунок застосування сучасних технологій тривимірної графіки. The subject of the master's qualification work is the development of methods for the usage of three-dimensional graphics on service station in order to improve the quality of customer service.
The paper consists of five parts:
1. Scientific and technical substantiation of expediency for the usage of three-dimensional graphics for improving the quality of customer service STOA FOP «Volynetsʹ Viktor Mykolayovych» m. Vinnytsya.
2 Technological calculation of the service station.
3 The usage of three-dimensional graphics for improving the quality of service for customers of the service station.
4 Occupational Safety and Emergency Safety.
5 Calculation of economic efficiency of design development.
The aim of this work is to improve the quality of service customers of the service station STOA FOP «Volynetsʹ Viktor Mykolayovych» m. Vinnytsya due to the use of modern 3D graphics technology.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26524
Відкрити
Пов'язані елементи
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Управління взаємовідносинами з клієнтами в ланцюгах поставок
Подолян, В. (ВНТУ, 2023)Розглянуто теоретичні аспекти управління взаємовідносинами з клієнтами в ланцюгах поставок -
Особливості формування стратегії фірмового обслуговування автомобілів
Зелінський, В. Й.; Каращенко, В. А. (ВНТУ, 2017)Розглянуто особливості формування стратегії фірмового обслуговування автомобілів. -
Оптимізація функціонування зони технічного обслуговування і поточного ремонту на станції технічного обслуговування автомобілів
Будзінський, О. С. (ВНТУ, 2016)Предметом дослідження є методи і алгоритми визначення параметрів функціонування зони технічного обслуговування і поточного ремонту на станції технічного обслуговування автомобілів Робота складається з чотирьох розділів: 1. ...