Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРатушняк, О. Г.uk
dc.contributor.authorТарасюк, Н. М.uk
dc.date.accessioned2019-11-09T12:41:55Z
dc.date.available2019-11-09T12:41:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationРатушняк О. Г. Менеджмент та маркетинг [Текст] : практикум / О. Г. Ратушняк, Н. М. Тарасюк. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – 120 с.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26611
dc.description.abstractУ навчальному посібнику викладені теорії і практики з менеджменту та маркетингу як основи управління підприємством в умовах ринкової економіки. Розроблені практичні завдання з актуальних питань менеджменту та маркетингу, наведені приклади їхнього розв’язання. Навчальний посібник містить також словник понять та термінів. Рекомендується студентам з усіх спеціальностей під час вивчення дисципліни «Менеджмент та маркетинг», аспірантам, викладачам вищих навчальних закладів освіти, а також менеджерам і підприємцям.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectорганізаційна структураuk
dc.subjectінвестиційний проектuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectчастка ринкуuk
dc.titleМенеджмент та маркетингuk
dc.typeTutorial


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію