dc.contributor.author | Стадній, А. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2015-12-16T20:47:55Z | |
dc.date.available | 2015-12-16T20:47:55Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Стадній А. С. Психолінгвістичний аспект емоційно-оцінної лексики [Текст] / А. С. Стадній // Вісник Дніпропетровського університету. Серія "Мовознавство". – Дніпропетровськ : Вид-во Дніпропетровського нац. ун-ту, 2010. – Вип. 16, № 11, т. 18. – С. 321–325. | uk |
dc.identifier.issn | 2312-2919 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2670 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано психолінгвістичний напрям вивчення конотації.
З’ясовано психолінгвістичні засади конотативності значень дієслів.
Встановлено, що конотація не є елементом матеріальної структури слова,
оскільки її компоненти створюються у процесі сприйняття слів-знаків. Кожне
слово має значення, у процесі спілкування ці значення тонізуються,
утворюючи конотацію. | uk |
dc.description.abstract | Psycholinguistic course of connotation study is analysed in the article.
Psycholinguistic principles of connotative verb meaning are clarified. It is
determined that connotation is not an element of material word structure as its
components are created in the process of words-signs perception. Every word has
its meaning, and these meanings are toned up in the process of communication,
forming connotation. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Дніпропетровський національний університет іменя Олеся Гончара | uk |
dc.relation.ispartofseries | Мовознавство | uk |
dc.subject | психолінгвістика | uk |
dc.subject | емоційно-оцінні дієслова | uk |
dc.subject | конотативне значення | uk |
dc.subject | асоціації | uk |
dc.subject | вторинна номінація | uk |
dc.subject | psycholinguistic | en |
dc.subject | emotionally evaluative verbs | en |
dc.subject | connotative meaning | en |
dc.subject | secondary nomination | en |
dc.subject | associations | en |
dc.title | Психолінгвістичний аспект емоційно-оцінної лексики | uk |
dc.type | Article | |