Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСташевська, О. Р.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T10:32:03Z
dc.date.available2019-12-05T10:32:03Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationСташевська О. Р. Прояви мережевого шахрайства в сучасному світі [Електронний ресурс] / О. Р. Сташевська // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2019/paper/view/7707.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27022
dc.description.abstractЗроблено огляд проявів шахрайства в мережі Інтернет. Запропоновано виявлення мережевого шахрайства з використанням нечіткої логіки на прикладі шаблонів інформаційної атаки.uk
dc.description.abstractA review of the manifestations of fraud on the Internet is made. We propose to detect network fraud using fuzzy logic as an example of information attack templates.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2019/paper/view/7707
dc.subjectмережеве шахрайствоuk
dc.subjectшаблон інформаційної атакиuk
dc.subjectнечітка логікаuk
dc.subjectIнтернет-рекламаuk
dc.subjectnetwork frauden
dc.subjectan information attack templateen
dc.subjectfuzzy logicen
dc.subjectInternet advertisingen
dc.titleПрояви мережевого шахрайства в сучасному світіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.942
dc.relation.referencesВикористання нечіткої логіки для визначення мережевого шахрайства на прикладі шаблону інформаційної атаки / Д. Г. Павлов, О. Р. Чертов // 20-th International conference on System Analysis and Information Technology SAIT 2018. – 2018. – С.142-143.uk
dc.relation.referencesПавлов Д. Г. Захист рекламної Інтернет-кампанії від мережевого шахрайства / Д. Г. Павлов // Наукові праці. Комп’ютерні технології. — 2012. — Вип. 179. — Том 191. — С. 81—86.uk
dc.relation.referencesО. Р. Чертов, Д. Г. Павлов, В. В. Мальчиков, and М.В. Александрова. “Виявлення аномальної поведiнки користувача системи контекстної реклами” // Штучний iнтелект, no. 4, pp. 476–483, 2010.uk
dc.relation.referencesВ. М. Фурашев, Д. В. Ланде. “Практичнi засади прогнозування можливих загроз та ризикiв шляхом аналiзу взаємо-зв’язку подiй з iнформацiйним простором” // Открытые информационные и компьютерные интегрированные технологии: сб. науч. трудов, no. 42, pp. 194–203, 2009.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію