Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтадній, А. С.uk
dc.date.accessioned2015-12-17T22:27:14Z
dc.date.available2015-12-17T22:27:14Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationСтадній А. С. Мовні засоби підсилення експресії в газетному мовленні [Текст] / А. С. Стадній // Філологічні студії : зб. наук. статей. – Вінниця : ВДПУ, 2005. – Вип. 3. – С. 150–152.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2702
dc.description.abstractЕлементи розмовного стилю в мові засобів масової інформації є досить поширеним явищем. Вони допомагають виконувати основні функції газет – як інформувати, так і переконувати читачів. У кількісному відношенні дієслова знаходяться поряд з іменниками, часто саме вживання дієслів виступає єдиним засобом для вираження оцінки. У текстах періодичних видань переважають дієслова, що позначають негативні дії, які виконує суб’єкт. Це підтверджується численними прикладами, наведеними у статті.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинськогоuk
dc.subjectекспресіяuk
dc.subjectпубліцистичний стильuk
dc.subjectдієсловаuk
dc.titleМовні засоби підсилення експресії в газетному мовленніuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію