dc.contributor.author | Клочко, Н. Л. | uk |
dc.contributor.author | Лапшина, І. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2015-12-18T20:05:06Z | |
dc.date.available | 2015-12-18T20:05:06Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Клочко Н. Л. Технології підготовки дитини до школи історико-критичний огляд проблеми [Текст] / Н. Л. Клочко, І. М. Лапшина // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2008. - Вип. 49. - С. 26-29. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2727 | |
dc.description.abstract | У різні часи педагоги зауважували на необхідності цілеспрямованої роботи щодо підготовки дитини до школи. Тільки гармонія фізичної та психологічної готовності гарантуватиме першокласнику якісний початок шкільного навчання. Адекватними формами навчально-виховної роботи з дітьми називали пізнавальні бесіди, предметні та інтегровані заняття, самостійні спостереження тощо. Сучасними фахівцями дошкільного виховання (2; 3; 4) активно підтримана ідея розробки для старших дошкільників інтегрованих (комплексних) занять, в ході яких розвиватимуться психічні можливості малят, стимулюватиметься пізнавальна активність, вироблятимуться основи різних видів діяльності, практики комунікації. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Херсонський державний університет | uk |
dc.subject | підготовки дитини до школи | uk |
dc.subject | педагогічний досвід | uk |
dc.subject | початок шкільного навчання | uk |
dc.title | Технології підготовки дитини до школи: історико-критичний огляд проблеми | uk |
dc.type | Article | |