Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлочко, Н. Л.uk
dc.contributor.authorЛапшина, І. М.uk
dc.date.accessioned2015-12-18T20:05:06Z
dc.date.available2015-12-18T20:05:06Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationКлочко Н. Л. Технології підготовки дитини до школи історико-критичний огляд проблеми [Текст] / Н. Л. Клочко, І. М. Лапшина // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2008. - Вип. 49. - С. 26-29.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2727
dc.description.abstractУ різні часи педагоги зауважували на необхідності цілеспрямованої роботи щодо підготовки дитини до школи. Тільки гармонія фізичної та психологічної готовності гарантуватиме першокласнику якісний початок шкільного навчання. Адекватними формами навчально-виховної роботи з дітьми називали пізнавальні бесіди, предметні та інтегровані заняття, самостійні спостереження тощо. Сучасними фахівцями дошкільного виховання (2; 3; 4) активно підтримана ідея розробки для старших дошкільників інтегрованих (комплексних) занять, в ході яких розвиватимуться психічні можливості малят, стимулюватиметься пізнавальна активність, вироблятимуться основи різних видів діяльності, практики комунікації.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХерсонський державний університетuk
dc.subjectпідготовки дитини до школиuk
dc.subjectпедагогічний досвідuk
dc.subjectпочаток шкільного навчанняuk
dc.titleТехнології підготовки дитини до школи: історико-критичний огляд проблемиuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію