Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКот, С. О.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T21:12:42Z
dc.date.available2019-12-05T21:12:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКот С. О. Dealing with motivation and demotivation in the foreign language learning process [Електронний ресурс] / С. О. Кот // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7546.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27732
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні чинники успішного та невдалого процесу вивчення іноземної мови. Наведено класифікацію мотивуючих та демотивуючих факторів. Представлені результати проведеного дослідження серед студентів першого, другого та п’ятого курсів нашого університета.uk
dc.description.abstractThe main factors of success and failure in a foreign language learning process are considered. The classification of motivating and demotivating criteria is presented.The results of the conducted survey among the students of the1st, 2nd and 5th year of study in our university are provided.en
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7546
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectдемотиваціяuk
dc.subjectвнутрішній факторuk
dc.subjectмотиваційні стратегіїuk
dc.subjectmotivationen
dc.subjectdemotivationen
dc.subjectinternal factoren
dc.subjectmotivational strategiesen
dc.titleDealing with motivation and demotivation in the foreign language learning processen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378
dc.relation.referencesDӧrnyei, Z., MacIntyre, P., & Henry, A. (Eds.) (2015) Motivational dynamics in language learning. Bristol: Multilingual Matters. pp 87.
dc.relation.referencesGorham, J., & Christophel, D. (1992). Students’ perception of teacher behavior as motivating and demotivating factors in college classes. Communication Quarterly, 40, 249-252.
dc.relation.referencesNoemi Ollero Ramirez. The influence of Motivation in the Foreign Language Learning Process. Forum  De Recerca -–ISSN 1139-5486 – http://dx.doi.org/10.6035/2014.19.44#19/2014. pp. 695-707.
dc.relation.referencesNick Thorner. Motivational Teaching. –ISBN 978-0-19-4200240-0, Oxford University Press, 2017, pp104.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію