Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorОвчарук, В. В.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T21:14:12Z
dc.date.available2019-12-05T21:14:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationОвчарук В. В. Педагогічні умови формування здоров’язберігаючої компетентності студентів засобами фізичного виховання [Електронний ресурс] / В. В. Овчарук // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/6527.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27789
dc.description.abstractУ статті розглянута проблема створення педагогічних умов, визначено й обґрунтовано педагогічні умови формування здоров’язберігаючої компетентності студентів засобами фізичного виховання. Проаналізовано теоретичні узагальнення щодо основ здоров’язбереження, окреслено робоче визначення педагогічних умов (ПУ) як найзагальнішого інструменту доцільного впливу, а також узагальнено їх зміст. Обґрунтовано, що педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності студентів засобами фізичного виховання ґрунтуються на класичних підходах до загального розуміння освітнього середовища і його статичних та динамічних характеристик.uk
dc.description.abstractThe article deals with the problem of creating pedagogical conditions, defines and substantiates the pedagogical conditions for the formation of students' health-saving competence by means of physical education. Analyzed the theoretical generalizations regarding the basics of health, identified the working definition of pedagogical conditions (PU) as the most common tool of appropriate impact, as well as summarized their content. It is substantiated that the pedagogical conditions for the formation of students' health-saving competence by means of physical education are based on classical approaches to a common understanding of the educational environment and its static and dynamic characteristics.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/6527
dc.subjectосвітня діяльністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectтехнічний ВНЗuk
dc.subjecteducational activitiesen
dc.subjectpedagogical conditionsen
dc.subjectphysical educationen
dc.subjectstudenten
dc.subjecttechnical universityen
dc.titleПедагогічні умови формування здоров’язберігаючої компетентності студентів засобами фізичного вихованняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147:37.037
dc.relation.referencesБабанский Ю. К. Оптимизация процесса обучения (общедидактический аспект) / Ю. К. Бабанский. – Москва : Провещение, 1977. – 256 с.ru
dc.relation.referencesБражнич О. Г. Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи : дис. канд. пед. наук / О.Г. Бражнич. – Кривий Ріг, 2001. – 238 сuk
dc.relation.referencesВасильева Н.В. Обучать, сохраняя здоровье. Педагогические условия организации учебного процесса в школе: Учебно-методическое пособие. – Спб.: СпбАППО, 2008. – 66 с.ru
dc.relation.referencesВиноградов П.А., Душанин А.П., Жолдак В.И. Основы физической культуры и здорового образа жизни. – М.: Советский спорт, 1996. – 592 с.ru
dc.relation.referencesГладощук О. Г. Педагогічні умови вдосконалення культури зміцнення здоров’я студентів у системі фізичного виховання у вищому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Г. Гладощук; НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К., 2008. – 20 с.uk
dc.relation.referencesГрибан Г. П. Фізичне виховання студентів аграрних вищих навчальних закладів: монографія / Г.П. Грибан. – Житомир: Вид-во Рута, 2012. – 514 с.uk
dc.relation.referencesГущо, Ю. П. Введение в энциклопедию здоровья и долголетия / Ю. П. Гущо. – М. ; Минск : МА «Личность, Экология, Мир» ; ЕМП «Кольцо», 1993.-304 с.ru
dc.relation.referencesДурманенко О. Аналіз поняття “педагогічні умови” в контексті моніторингу виховної роботи у вищому навчальному закладі / Оксана Дурманенко . Молодь і ринок №7 (90), 2012 – С. 135 – 138.uk
dc.relation.referencesІзбаш Л. М. Структура та компоненти культури здоров’я особистості / Л. М. Ізбаш // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2015. - № 11. - С. 131-135.uk
dc.relation.referencesКамынина, Т. П. Формирование учебно-проектной деятельности студента в образовательном процессе : дисс. … кандидата пед. наук / Камынина Т. П. – Оренбург, 2006. – 200 с.ru
dc.relation.referencesКим СВ. Валеологическая безопасность образования. Ресурсы педагогических систем. – СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2005. – 315 с.ru
dc.relation.referencesКрасноперова Н. А. Педагогическое обеспечение формирование здорового образа жизни студентов / Н. А. Красноперова // Теория и практика физической культуры. – 2005. – № 6. – С.16 – 19.ru
dc.relation.referencesЛесгафт П.Ф. Руководство по физическому образованию детей школьного возраста // Лесгафт П.Ф. Избранные труды / Сост. И. Н.Решетень. - М.: ФиC, 1987. – 458 с.ru
dc.relation.referencesЛернер И. Я. Дидактические основы методов обучения / И. Я. Лернер. – Москва : Знание, 1976. – 186 с.ru
dc.relation.referencesМалькова, М. О. Формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з девіантними підлітками : дис. кандидата пед. наук: 13.00.01 / Малькова М. О. – Луганськ, 2006. – 252 с.uk
dc.relation.referencesМанько В. М. Дидактичні умови формування у студентів професійно-пізнавального інтересу до спеціальних дисциплін / В. М. Манько // Соціалізація особистості : зб. наук. пр.. Національного педагогічного університету ім. П. Драгоманова. – К.: Логос, 2000. – Вип. 2. – С. 151 – 153.uk
dc.relation.referencesОгурцов А.П. От натурфилософии к теории науки / А. П. Огурцов. – М., 1995. – С.119-126.ru
dc.relation.referencesЛебедева Н. Т. Профилактическая физкультура для здоровых детей: Справочное пособие. – Минск: ИПП Госэкономплана Республики Беларусь, 1993. – 208с.ru
dc.relation.referencesПарчевская И. И. Педагогические условия формирования валеологических потребностей студентов: Дис. канд. пед. наук. – Ставрополь, 2001. – 180 с.ru
dc.relation.referencesСамусь Т.В. Формування здоров'язбережувальної компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки : Дис. на здобуття наук. ступ. кан. пед. наук 13.00.04. - теорія і методика професійної освіти / Т. В. Самусь. – Глухів, 2016 – 228 с.uk
dc.relation.referencesСмирнов Н. К. Здоровьесберегающие образовательные технологии и психология здоровья в школе / Н. К. Смирнов. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : АРКТИ, 2006. – 320 с.ru
dc.relation.referencesУкраїнська радянська енциклопедія: [в 17-ти т.] / гол. ред. М. П. Бажан; редкол.: І. К. Білодід та ін. – 1-ше вид. – Т. 1 : А – Богунці. – К. : Голов. ред. УРЕ, 1959. – 639 с.uk
dc.relation.referencesФедорова, О. Ф. Некоторые вопросы активизации учащихся в процессе теоретического и производственного обучения / О. Ф. Федорова. – М. : Высшая школа, 1970. – 301 с.ru
dc.relation.referencesMorgan С LLoyd (1925) Life, Mind, and Spirit: Emergent Evolution. Williams and Norgate, Ltd: London. – P.4en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію