Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХоменко, Н. П.uk
dc.contributor.authorЯковець, О. Р.uk
dc.contributor.authorKhomenko, N. P.en
dc.contributor.authorYakovets, O. R.en
dc.date.accessioned2019-12-05T21:14:59Z
dc.date.available2019-12-05T21:14:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationKhomenko N. P. Teaching students efficient reading [Electronic resource] / N. P. Khomenko, O. R. Yakovets // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/6679.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27810
dc.description.abstractTeaching efficient reading is of great importance for students of technical specialties who have to choose necessary material from the great amount of information .Different concepts based on the psycholinguistic method are presented.en
dc.description.abstractНавчання ефективному читанню надзвичайно важливе для студентів технічних спеціальностей, які мають вибрати необхідний матеріал з величезної кількості інформації. В роботі представлені різні концепції, основані на психолінгвістичному методі навчання читанню. Особлива увага приділяється читанню під керівництвом викладача, що допомагає студентам краще зрозуміти зміст матеріалу та висловити свою точку зору англійською мовою.uk
dc.language.isoen_USen_US
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/6679
dc.subjectпсихолінгвістичний методuk
dc.subjectгнучкістьuk
dc.subjectшвидкістьuk
dc.subjectкерівництвоuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectpsycholinguistic methoden
dc.subjectflexibilityen
dc.subjectspeeden
dc.subjectscanningen
dc.subjectguidanceen
dc.subjectappreciationen
dc.titleTeaching students efficient readingen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc81.243
dc.relation.referencesCoady J. A psycholinguistic model of the ESL reader. Hypotheses, organization and practice. Cambridge University Press, 1979 – 146p.en
dc.relation.referencesGoodman K. Psycholinguistic guessing game. Language and literacy, - 1982, - 180p.en
dc.relation.referencesSmith F. Reading. Cambridge University Press. – 1981, -277p.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію