Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗалюбівська, О. Б.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T21:17:47Z
dc.date.available2019-12-05T21:17:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЗалюбівська О. Б. Науково-теоретична розробка ключових ознак риторичного мислення як компоненту риторичної культури викладача вищої школи [Електронний ресурс] / О. Б. Залюбівська // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7042.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27866
dc.description.abstractУ статті виокремлено й обґрунтовано ключові ознаки риторичного мислення як компоненту риторичної культури викладача вищої школи: баланс понятійно-логічного та образно-чуттєвого мислення, цілеспрямованість творчого процесу, вмотивованість у творчому процесі, відкритість до позитивного сприйняття й оцінки інформації, критичність, діалогічність, оригінальність.uk
dc.description.abstractIn the article, the key signs of rhetorical thinking as a component of the rhetorical culture of a teacher of higher education are highlighted and substantiated: the balance of conceptual-logical and figurative-sensual thinking, the purposefulness of the creative process, motivation in the creative process, openness to positive perception and evaluation of information, criticality, dialogue, originality.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7042
dc.subjectриторична культураuk
dc.subjectриторичне мисленняuk
dc.subjectсистемністьuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectкритичністьuk
dc.subjectцілеспрямованістьuk
dc.subjectвмотивованістьuk
dc.subjectдіалогічністьuk
dc.subjectrhetorical cultureen
dc.subjectrhetorical thinkingen
dc.subjectsystemicen
dc.subjectcreativityen
dc.subjectcriticalityen
dc.subjectpurposefulnessen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectdialogicityen
dc.titleНауково-теоретична розробка ключових ознак риторичного мислення як компоненту риторичної культури викладача вищої школиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378
dc.identifier.udc808.5
dc.relation.referencesВолков, А. А. Мы по-интеллигентски дики и бескультурны [Ел. ресурс]. / А. А. Волков. – Режим доступу : http://azbyka.ru/ moi_put_k_vere/sudba_i_vera_20-all.shtml.ru
dc.relation.referencesМацько, Л. І. Риторика : навч. посіб. для студ. вузів / Л. І. Мацько, О. М. Мацько. – 2-е вид., стер. – К. : Вища шк., 2006. – 311 с.uk
dc.relation.referencesХазагеров, Г. Г. Риторический словарь / Г. Г. Хазагеров. – 2-е изд. стереотип. – М. : Флинта, 2011. – 200 с.ru
dc.relation.referencesСагач, Г. М. Риторика як наука в системі професійної підготовки вчителя : дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / Г. М. Сагач. – К., 1993. – 284 с.uk
dc.relation.referencesКлюев, Е. В. Риторика : учеб. пособие для высших учебных заведений / Е. В. Клюев. – М. : Приор–издат, 2005. – 270 с.ru
dc.relation.referencesЛотман, Ю. М. Избранные статьи в 3-х т. — Т. 1.: «Статьи по семиотике и типологии культуры». — Таллин: Александра, 1992. — 480 с. Стаття Риторика – С. 167-183.ru
dc.relation.referencesГалин, А. Л. Психологические особенности творческого поведения / А. Л. Галин. – Новосибирск : Изд-во Новосибирского государственного университета, 2001. – 232 с.ru
dc.relation.referencesЛук, А. Н. Мышление и творчество [Ел. ресурс]. / А. Н. Лук. – Режим доступу : http://psychologylib.ru/books/item/f00/s00/z0000039/index.shtmlru
dc.relation.referencesБоно Э. Серьёзное творческое мышление / Боно Э. ; [пер. с англ. Д. Я. Онацкая]. – Мн.: Попурри, 2005. – 416 с.ru
dc.relation.referencesБескова, И. А. Как возможно творческое мышление? / И. А. Бескова. – М. : ИФРАН, 1993. – 198 с.ru
dc.relation.referencesГилфорд, Дж. Три стороны интеллекта / Дж. Гилфорд // Психология мышления / ред. А. М. Матюшкин. – М. : Прогресс, 1965. – С. 433–456.ru
dc.relation.referencesСычев, И. А. Формирование системного мышления в обучении средствами информационно-коммуникационных технологий : монография / И. А. Сычев, О. А. Сычев. – Бийск : ФГБОУ ВПО «АГАО», 2011. – 161 с.ru
dc.relation.referencesАкимова, Г. Е. SUPERинтеллект. Эффективный тренинг для развития природной гениальности / Г. Е. Акимова. – СПб : Ленинград, 2007. – 320 с.ru
dc.relation.referencesБиблер, В. С. Мышление как творчество (Введение в логику мыслительного диалога) / В. С. Библер. – М. : Политиздат, 1975. – 399 с.ru
dc.relation.referencesБоно, Э. Использование латерального мышления / Э. Боно ; [пер. с англ. П. Самсонова]. – Мн. : Попурри, 2005. – 384 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію