dc.contributor.author | Залюбівська, О. Б. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-12-05T21:17:47Z | |
dc.date.available | 2019-12-05T21:17:47Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Залюбівська О. Б. Науково-теоретична розробка ключових ознак риторичного мислення як компоненту риторичної культури викладача вищої школи [Електронний ресурс] / О. Б. Залюбівська // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7042. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27866 | |
dc.description.abstract | У статті виокремлено й обґрунтовано ключові ознаки риторичного мислення як компоненту риторичної культури викладача вищої школи: баланс понятійно-логічного та образно-чуттєвого мислення, цілеспрямованість творчого процесу, вмотивованість у творчому процесі, відкритість до позитивного сприйняття й оцінки інформації, критичність, діалогічність, оригінальність. | uk |
dc.description.abstract | In the article, the key signs of rhetorical thinking as a component of the rhetorical culture of a teacher of higher education are highlighted and substantiated: the balance of conceptual-logical and figurative-sensual thinking, the purposefulness of the creative process, motivation in the creative process, openness to positive perception and evaluation of information, criticality, dialogue, originality. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7042 | |
dc.subject | риторична культура | uk |
dc.subject | риторичне мислення | uk |
dc.subject | системність | uk |
dc.subject | творчість | uk |
dc.subject | критичність | uk |
dc.subject | цілеспрямованість | uk |
dc.subject | вмотивованість | uk |
dc.subject | діалогічність | uk |
dc.subject | rhetorical culture | en |
dc.subject | rhetorical thinking | en |
dc.subject | systemic | en |
dc.subject | creativity | en |
dc.subject | criticality | en |
dc.subject | purposefulness | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | dialogicity | en |
dc.title | Науково-теоретична розробка ключових ознак риторичного мислення як компоненту риторичної культури викладача вищої школи | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378 | |
dc.identifier.udc | 808.5 | |
dc.relation.references | Волков, А. А. Мы по-интеллигентски дики и бескультурны [Ел. ресурс]. / А. А. Волков. – Режим доступу :
http://azbyka.ru/ moi_put_k_vere/sudba_i_vera_20-all.shtml. | ru |
dc.relation.references | Мацько, Л. І. Риторика : навч. посіб. для студ. вузів / Л. І. Мацько, О. М. Мацько. – 2-е вид., стер. – К. : Вища шк., 2006.
– 311 с. | uk |
dc.relation.references | Хазагеров, Г. Г. Риторический словарь / Г. Г. Хазагеров. – 2-е изд. стереотип. – М. : Флинта, 2011. – 200 с. | ru |
dc.relation.references | Сагач, Г. М. Риторика як наука в системі професійної підготовки вчителя : дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 /
Г. М. Сагач. – К., 1993. – 284 с. | uk |
dc.relation.references | Клюев, Е. В. Риторика : учеб. пособие для высших учебных заведений / Е. В. Клюев. – М. : Приор–издат, 2005. – 270 с. | ru |
dc.relation.references | Лотман, Ю. М. Избранные статьи в 3-х т. — Т. 1.: «Статьи по семиотике и типологии культуры». — Таллин:
Александра, 1992. — 480 с. Стаття Риторика – С. 167-183. | ru |
dc.relation.references | Галин, А. Л. Психологические особенности творческого поведения / А. Л. Галин. – Новосибирск : Изд-во
Новосибирского государственного университета, 2001. – 232 с. | ru |
dc.relation.references | Лук, А. Н. Мышление и творчество [Ел. ресурс]. / А. Н. Лук. – Режим доступу :
http://psychologylib.ru/books/item/f00/s00/z0000039/index.shtml | ru |
dc.relation.references | Боно Э. Серьёзное творческое мышление / Боно Э. ; [пер. с англ. Д. Я. Онацкая]. – Мн.: Попурри, 2005. – 416 с. | ru |
dc.relation.references | Бескова, И. А. Как возможно творческое мышление? / И. А. Бескова. – М. : ИФРАН, 1993. – 198 с. | ru |
dc.relation.references | Гилфорд, Дж. Три стороны интеллекта / Дж. Гилфорд // Психология мышления / ред. А. М. Матюшкин. – М. : Прогресс,
1965. – С. 433–456. | ru |
dc.relation.references | Сычев, И. А. Формирование системного мышления в обучении средствами информационно-коммуникационных
технологий : монография / И. А. Сычев, О. А. Сычев. – Бийск : ФГБОУ ВПО «АГАО», 2011. – 161 с. | ru |
dc.relation.references | Акимова, Г. Е. SUPERинтеллект. Эффективный тренинг для развития природной гениальности / Г. Е. Акимова. – СПб :
Ленинград, 2007. – 320 с. | ru |
dc.relation.references | Библер, В. С. Мышление как творчество (Введение в логику мыслительного диалога) / В. С. Библер. – М. : Политиздат,
1975. – 399 с. | ru |
dc.relation.references | Боно, Э. Использование латерального мышления / Э. Боно ; [пер. с англ. П. Самсонова]. – Мн. : Попурри, 2005. – 384 с. | ru |