dc.contributor.author | Кулик, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Яровий, А. А. | uk |
dc.contributor.author | Пасічник, Д. Г. | uk |
dc.contributor.author | Небожанов, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-12-10T07:21:56Z | |
dc.date.available | 2019-12-10T07:21:56Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Прикладні аспекти застосування гетерогенних обчислень при розробці систем віртуальної реальності [Електронний ресурс] / О. О. Кулик, А. А. Яровий, Д. Г. Пасічник, О. В. Небожанов // Матеріали XLVIIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-22 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2019/paper/view/7283. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27892 | |
dc.description.abstract | Розроблено програмний засіб на основі гетерогенної програмної платформи із використання CPU та GPU
ядер, призначений для побудови 3D-сцен, що дозволило досягти підвищення швидкодії процесу оброблення 3D-сцен. | uk |
dc.description.abstract | The heterogeneous software platform based software package for 3D-scene creation with using of CPU and GPU
cores was developed, which allowed to achieve 3D-scene processing speed increase. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-22 березня 2019 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2019/paper/view/7283 | |
dc.subject | гетерогенні обчислення | uk |
dc.subject | віртуальна реальність | uk |
dc.subject | GPGPU | en |
dc.subject | 3D-cцени | uk |
dc.subject | 3D-scenes | en |
dc.subject | heterogeneous computing | en |
dc.subject | virtual reality | en |
dc.title | Прикладні аспекти застосування гетерогенних обчислень при розробці систем віртуальної реальності | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.946:004.272 | |
dc.relation.references | Форсайт Д. Компьютерное зрение. Современный подход / Форсайт Д., Понс Д. – М.: Мир, 2004. – 610с. | ru |
dc.relation.references | Що таке віртуальна реальність? [Електронний ресурс]. Режим доступу - https://futurum.today/shcho-take-virtualnarealnist/ | uk |
dc.relation.references | Гергель В.П. Высокопроизводительные вычисления для многоядерных многопроцессорных систем. / Гергель В.П. –
Н.: ННГУ им. Н.И.Лобачевского, 2010. – 421 с. | ru |
dc.relation.references | Яровий А. А. Паралельно-ієрархічне перетворення плямоподібних зображень на основі Multi-GPU систем / Яровий А.
А., Кулик О. О., Кокряцька Н. І.// Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. – 2015. – №3(34). – С. 72-80. | uk |
dc.relation.references | Пасічник Д.Г. Аналіз підходів до підвищення якості растрових зображень на основі технології GPGPU / Пасічник
Д.Г., Яровий А.А.: Збірник матеріалів XLV Науково-технічної конференції Вінницького національного технічного
університету, (Вінниця, 23-24 березня 2016 р.). – В.: ВНТУ, 2016. – С. 1-4. [Електронний ресурс] – Режим доступу:
http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2016/paper/view/510/404 | uk |