Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНосковенко, Ю. П.uk
dc.contributor.authorТкачик, Д. А.uk
dc.contributor.authorОпольський, Я. В.uk
dc.contributor.authorЗалюбівська, О. Б.uk
dc.date.accessioned2019-12-12T14:56:53Z
dc.date.available2019-12-12T14:56:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationШляхи модернізації лекційного викладання у вищій школі ХХІ ст. [Електронний ресурс] / Ю. П. Носковенко, Д. А. Ткачик, Я. В. Опольський, О. Б. Залюбівська // Матеріали XLVIIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7868.uk
dc.identifier.citationНосковенко Ю. П., Ткачик Д. А., Опольський Я. В., Залюбівська О. Б. Шляхи модернізації лекційного викладання у вищій школі ХХІ ст. Матеріали XLVIIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. 2019. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7868.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27932
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність модернізації лекції як методу і форми навчання в закладах вищої освіти, проаналізовано та узагальнено шляхи цього процесу. На основі аналізу наукових праць та узагальнення педагогічного досвіду (викладання та навчання) встановлено, що лекція не вичерпала свій освітній потенціал і продовдує займати помітне місце в навчальному процесі у вищій школі, але застосування цього методу навчання потребує реалізації інноваційного підходу (скорочення обсягу лекційного викладання у зв’язку з розширенням доступу до навчальної інформації і, відповідно, «переформатуванням» функцій і змісту лекційного курсу (орієнтувальна, настановна, проблемна лекції); неопозиційність лекційних і практичних методів навчання за активністю студентів; активне застосування сучасних технологій під час проведення лекційних занять).uk
dc.description.abstractThe article substantiates the necessity of modernizing the lecture as a method and form of studying in institutions of higher education, analyzes and generalizes the ways of this process. On the basis of the analysis of scientific works and the generalization of pedagogical experience (teaching and learning), it has been established that the lecture has not exhausted its educational potential and continues to occupy a prominent place in the educational process at a higher school, but the application of this method of training requires an innovative approach (reduction of the volume of lecture teaching in connection with the expansion of access to educational information and, accordingly, "reformatting" the functions and content of the lecture course (orientation, setup, problem lectures); non-opposition lecture and practical teaching methods to students, active use of modern technologies during lectures).en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/7868
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectлекціяuk
dc.subjectмодернізаціяuk
dc.subjecteducationen
dc.subjecthigher education institutionen
dc.subjecteducation processen
dc.subjectlectureen
dc.subjectmodernizationen
dc.titleШляхи модернізації лекційного викладання у вищій школі ХХІ ст.uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.14
dc.relation.referencesНіколаєнко, С. Якість вищої освіти України - погляд у майбутнє / Станіслав Ніколаєнко. // Світ фінансів. – 2006. – Вип. 3. – С. 7-22.uk
dc.relation.referencesГончаренко С. Український педагогічний словник / Семен Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 375 с.uk
dc.relation.referencesКраевский В. В. Чему учить? / В. В. Краевский. // Вопросы образования. – 2004. – № 3. – С. 5– 23.uk
dc.relation.referencesПедагогіка вищої школи : навч. посіб. / [З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін.]; За ред. З. Н. Курлянд. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : Знання, 2005. – 399 с.uk
dc.relation.referencesФіцула М. М. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. / М. М. Фіцула. – К. : «Академвидав», 2006. – 352 с.uk
dc.relation.referencesКарандашев В.Н. Методика преподавания психологии – Учебное пособие. / В.Н. Карандашев – М.: Высшее образование, 2007. – 129 с.ru
dc.relation.referencesDavis B.G. Tools for Teaching. San Francisco, CA: Jossey-Bass, 1993.en
dc.relation.referencesWankat P.C. The Effective Efficient Professor: Scholarship and Service. Boston, MA: Allyn and Bacon, 2002.en
dc.relation.referencesBenjamin L.T., Jr. Lecturing. In: The Teaching of Psychology: Essays in Honor of Wilbert J. McKeachie and Charles L. Brewer, edited by Davis S.F. and Buskist W. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Assiciates, 2002, p. 57-67.en
dc.relation.referencesJohnstone A.H., Percival F. Attention breaks in lectures. Educ Chem 13: 49-50, 1976.en
dc.relation.referencesMcLeish J.M. The Lecture Method. Cambridge, UK: Cambridge Institute of Education, 1968.en
dc.relation.referencesBradbuty Neil A., Attention span during lectures: 8 seconds, 10 minutes, or more? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.physiology.org/doi/pdf/10.1152/advan.00109.2016. – Назва з екрану.en
dc.relation.referencesЗалюбівська, О. Б. Інтерактивна технологія формування риторичної культури майбутніх викладачів вищої школи. – Вісник ВПІ. – 2018. – № 5. – С. 105-113.uk
dc.relation.referencesMazur Eric, Farewell, Lecture? – Science. –Jan. 02, 2009. – Vol. 323, Issue 5910, pp. 50-51. [Електронний ресурс]– Режим доступу: http://science.sciencemag.org/content/323/5910/50.full - Назва з екрану.en
dc.relation.referencesПаламарчук Є. Інформаційне електронне середовище навчального відділу університету / Є.Паламарчук, О. Коваленко, Т. Савчук. – Вінницький національний технічний університет. – 2017.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію