Особливості навчання слухачів-іноземців математики
Автор
Клєопа, І. А.
Прозор, О. П.
Klieopa, I.
Prozor, O.
Дата
2019Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Стаття присвячується особливостям навчання слухачів-іноземців математики в закладах вищої технічної освіти України. Запропоновано ряд принципів навчання слухачів-іноземців математики. Висунуто комплекс педагогічних вимог, спрямованих на формування загальнокультурних і зага-льнопрофесійних компетенцій слухачів.Навчання для слухачів-іноземців є початковим етапом, що має свої особливості, оскільки за до-сить короткий час вони повинні засвоїти не тільки достатній обсяг теоретичних та практичних знань з математики, її застосування для розв`язування професійних завдань, але й створити власну математичну базу, сформувати комунікативні навички та вміння, які будуть необхідні їм для пов-ноцінної участі у житті ЗВО, а також застосуванні для вирішення професійних завдань. The article is devoted to the peculiarities of training students - foreign citizens of mathematics in the
institutions of higher technical education of Ukraine. A number of principles for teaching students - foreign nationals of mathematics have been proposed. A set of pedagogical requirements aimed at forming
of general cultural and general professional competences of students was put forward.
Teaching foreign students is an initial stage, which has its own peculiarities, because in a short time
they must acquire not only a sufficient amount of theoretical and practical knowledge of mathematics, its
application to solve professional problems, but also to create their own mathematical base, to form the
communication skills and competences that they will need to participate fully in the life of the HLS, as
well as to use it to accomplish professional tasks. Статья посвящается особенностям обучения слушателей-иностранцев математике в техническом вузе Украины. Предложен ряд принципов обучения слушателей-иностранцев математике.
Разработан комплекс педагогических требований, направленных на формирование общекультурных и общепрофессиональных компетенций слушателей.
Обучение для слушателей-иностранцев – начальный этап, который имеет свои особенности,
поскольку за довольно короткое время они должны усвоить не только достаточный объём теоретических и практических знаний по математике, их применение для решения профессиональных
задач, но и создать собственную математическую базу, сформировать коммуникативные навыки и
умения, которые будут необходимы им для полноценного участия в жизни высших учебных заведений, а также их применения для решения профессиональных задач.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28149