dc.contributor.author | Гайдучок, М. А. | uk |
dc.contributor.author | Зінчук, Р. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-01-02T11:59:40Z | |
dc.date.available | 2020-01-02T11:59:40Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Гайдучок М. А. Впровадження інформацiйно-комунiкацiйних технологiй у професійній освіті: переваги та недоліки, проблематика [Текст] / М. А. Гайдучок, Р. С. Зінчук // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців”, 3-4 квітня 2016 р. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 43-45. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28193 | |
dc.description.abstract | Сьогодні, більш як ніколи, роль освітніх технологій в навчанні відіграють велике значення в зв'язку з використанням інформаційних і комунікаційних технологій. За допомогою різних додатків для дистанційного навчання, Інтернет, вчителів і самих студентів(учнів), вони відкривають нові горизонти. Питання, чи є університети(школи) і самі викладачі готові до використання технології в освіті, і чи знають вони про їх переваги. У цій статті ми спробуємо дати короткий огляд важливості використання освітніх технологій їх переваги та недоліки, проблеми впровадження. | uk |
dc.description.abstract | Today, more than ever, the role of educational technology in teaching play a very important due to the use of information and communication technologies. With different applications for distance learning, Internet, teachers and the students (pupils), they open up new horizons. The question is whether universities (schools) and teachers themselves ready to use technology in education, and whether they know about their benefits. In this article we try to give a brief overview of the importance of using educational technology advantages and disadvantages, problems of implementation. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції “Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців”, 3-4 квітня 2016 р. : 43-45. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/itpf/2016/paper/view/1441 | |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | технології і навчання | uk |
dc.subject | школа | uk |
dc.subject | університет | uk |
dc.subject | вчитель | uk |
dc.subject | вплив технологій на процес навчання | uk |
dc.subject | IT | en |
dc.subject | technology and education | en |
dc.subject | school | en |
dc.subject | university teacher | en |
dc.subject | the impact of technology on learning | en |
dc.title | Впровадження інформацiйно-комунiкацiйних технологiй у професійній освіті: переваги та недоліки, проблематика | uk |
dc.title.alternative | The introduction of information-technology communication professional education: аdvantages and disadvantages, problems | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147.39: 004 | |