Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАзарова, Л. Є.uk
dc.contributor.authorAzarova, L. Ye.en
dc.date.accessioned2020-03-28T20:33:29Z
dc.date.available2020-03-28T20:33:29Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationАзарова Л. Є. Жаргонна фразеологія в мас-медійному дискурсі [Електронний ресурс] / Л. А. Азарова // Матеріали XLІX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/8995.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28547
dc.description.abstractУ статті на матеріалі дискурсу сучасних українськомовних мас-медіа розглянуто жаргонізовані фразеологізми в побудові газетного тексту як одного із засобів комунікативного впливу на читача. Проаналізовано основні тематичні групи та стилістичне використання названих стійких одиниць. Доведено, що жаргонні фразеологізми набувають нових стилістичних функцій, пов’язаних з основною настановою публіцистики – бути засобом образності і виразності.uk
dc.description.abstractThe article discusses the jargonized phraseology in the construction of a newspaper text as one of the means of communicative influence on the reader on the material of the discourse of modern Ukrainian-language mass media. The main thematic groups and stylistic use of persistent units were analyzed; it was proved that jargon phraseology acquire new stylistic functions related to the basic orientation of journalism – to be a means of imagery and expressiveness.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/8995
dc.subjectжаргонні фразеологічні одиниціuk
dc.subjectфраземаuk
dc.subjectстійке словосполученняuk
dc.subjectмас-медійний дискурсuk
dc.subjectфразеологізмиuk
dc.subjectжаргонна фразеологіяuk
dc.subjectjargon phraseological unitsen
dc.subjectphraseen
dc.subjectpersistent phraseen
dc.subjectmass media discourseen
dc.subjectphraseologyen
dc.subjectjargon phraseologyen
dc.titleЖаргонна фразеологія в мас-медійному дискурсіuk
dc.title.alternativeSlang phraseology in mass media discourseen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc811.161.2.–83
dc.relation.referencesАзарова Л. Є., Горчинська Л. В., Пустовіт Т. М. Особливості вивчення фразеологізмів у викладанні української мови як іноземної / «Вчені записки ТНУ ім. В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації». – Херсон. – Том 30(69) №4, 2019. – С. 4 – 6.uk
dc.relation.referencesАзарова Л. Є., Горчинська Л. В., Пустовіт Т. М. Використання мультимедійних технологій у вивчені фразеологізмів на заняттях з української мови як іноземної / Закарпатські філологічні студії. – Ужгород. – 2020. – Випуск 13. – С. 15 – 23.uk
dc.relation.referencesАзарова Л. Е., Горчинская Л. В. Фразеологизмы как аспект изучения лексики иностранными студентами / Закарпатські філологічні студії. – Ужгород. – 2019. – Випуск 11. – Том 1. – С. 61 – 67.ru
dc.relation.referencesЛевченко Т. М. Функціонування жаргонних фразеологічних одиниць у засобах масової комунікації / Закарпатські філологічні студії. – Ужгород. – 2019. – Випуск 11. – Том 1. – С. 27 – 32.uk
dc.relation.referencesО. А. Стишов. Жаргонна фразеологія галузі спорту в мас-медійному дискурсі кінця ХХ – початку ХХІ століття / Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: Філологічні науки. – 2017. – Вип. 43. – С. 120 – 124.uk
dc.relation.referencesТретяк Н. В. Експресивний потенціал жаргонної фразеології. / Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя. Філологічні науки. – 2013. Книга 4. – С. 40 – 43.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію