Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГорчинська, Л. В.uk
dc.date.accessioned2020-03-28T21:55:36Z
dc.date.available2020-03-28T21:55:36Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationГорчинська Л. В. Деякі аспекти використання відеоматеріалів при навчанні української мови як іноземної [Електронний ресурс] / Л. В. Горчинська // Матеріали XLІX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9663.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28552
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальні проблеми використання відеоматеріалів на заняттях з української мови як іноземної, розкрито закономірності організації навчального процесу з урахуванням дидактичних особливостей відеоматеріалів.uk
dc.description.abstractThe article deals with the actual problems of using video materials at the lessons of Ukrainian as a foreign language, reveals the regularities of the organization of the educational process, taking into account didactic features of the video materials.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9663
dc.subjectвідеоматеріалиuk
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk
dc.subjectзасоби навчанняuk
dc.subjectvideomaterialsen
dc.subjectUkrainian language as a foreign languageen
dc.subjectcommunicative competenceen
dc.subjecta means of learningen
dc.titleДеякі аспекти використання відеоматеріалів при навчанні української мови як іноземноїuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147:316.28:81’243
dc.relation.referencesАзарова Л. Є., Горчинська Л. В., Пустовіт Т. М. Використання мультимедійних технологій у вивчені фразеологізмів на заняттях з української мови як іноземної / Закарпатські філологічні студії. – Ужгород. – 2020. – Випуск 13.uk
dc.relation.referencesАзарова Л. Е., Горчинская Л. В. Фразеологизмы как аспект изучения лексики иностранными студентами. Закарпатські філологічні студії. Ужгород, 2019. Вип. 11. С. 27 – 34.ru
dc.relation.referencesПетрик Л. В. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземних мов в початковій школі / Л.В. Петрик // матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [«Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки»], (м. Київ, 09 квітня 2015 року) / М-во освіти і науки України, Київ, ун-т ім. Б. Грінченка; за заг. ред. Огнев’юка В.О.. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. – с. 122-129.uk
dc.relation.referencesПрактичний курс методики викладання іноземних мов / Андреасян І.М. [Та ін]; під заг. ред. І.М. Андресян. – Мінськ: ТетраСистемс, 2009. – 288 с.uk
dc.relation.referencesАртамонова Г.В. Аутентичные видеоматериалы как средство повышения мотивации студентов к самостоятельной работе // Азимут научных исследований: педагогіка и психология. Т.5. 2016. №4. С. 51-54.ru
dc.relation.referencesЛеонтьєва Т. П. Досвід і перспективи застосування відео в навчанні іноземних мов / Т. П. Леонтьєва / / Нетрадиційні методи навчання іноземних мов у вузі: матеріали респ. конференції. – Мінськ, 1995. – С. 61–74.uk
dc.relation.referencesИнтернет-ресурс: https://didaktica.ru/osnovy-obshhej-didaktiki/172-organizacionnye-formy-obucheniya.htmlru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію